Pregled bibliografske jedinice broj: 822075
Edukacijsko-rehabilitacijski pristup kod razvojnog poremećaja koordinacije
Edukacijsko-rehabilitacijski pristup kod razvojnog poremećaja koordinacije, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 822075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacijsko-rehabilitacijski pristup kod razvojnog poremećaja koordinacije
(Educational - rehabilitation program in developmental coordination disorder)
Autori
Jurak, Ana Lea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.06
Godina
2016
Stranica
56
Mentor
Pinjatela, Renata
Ključne riječi
razvojni poremećaj koordinacije; višestruke teškoće; svakodnevne vještine; spoznaja
(developmental coordination disorder; multiple difficulties; everyday skills; knowledge)
Sažetak
Razvojni poremećaj koordinacije definira se kao oštećenje motoričke koordinacije koje je dovoljno veliko da interferira sa svakodnevnim životnim aktivnostima i akademskim postignućima. Svakodnevne životne aktivnosti koje zahtijevaju motoričku koordinaciju procjenjuju se u odnosu na kronološku dob i inteligenciju, a njihov poremećaj može se manifestirati izrazitim kašnjenjem u postizanju motoričkih miljokaza poput puzanja, sjedenja ili hoda, čestim ispadanjem stvari, nespretnošću, lošim sportskim rezultatima, lošim rukopisom. Važno je pri tome da uzrok poremećaja nije poznato medicinsko stanje poput cerebralne paralize, hemiplegije, mišićne distrofije i drugo, te da ne zadovoljava kriterije za pervazivni razvojni poremećaj. Cilj ovog istraživanja je utvrditi učinkovitost edukacijsko - rehabilitacijskog programa u područjima svakodnevnih vještina, spoznaje, motoričkog razvoja, komunikacije i socio- emocionalnog razvoja kod 7- godišnjeg djeteta s razvojnim poremećajem koordinacije i pridruženim teškoćama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Renata Pinjatela
(mentor)