Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 822075

Edukacijsko-rehabilitacijski pristup kod razvojnog poremećaja koordinacije


Jurak, Ana Lea
Edukacijsko-rehabilitacijski pristup kod razvojnog poremećaja koordinacije, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 822075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Edukacijsko-rehabilitacijski pristup kod razvojnog poremećaja koordinacije
(Educational - rehabilitation program in developmental coordination disorder)

Autori
Jurak, Ana Lea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
17.06

Godina
2016

Stranica
56

Mentor
Pinjatela, Renata

Ključne riječi
razvojni poremećaj koordinacije; višestruke teškoće; svakodnevne vještine; spoznaja
(developmental coordination disorder; multiple difficulties; everyday skills; knowledge)

Sažetak
Razvojni poremećaj koordinacije definira se kao oštećenje motoričke koordinacije koje je dovoljno veliko da interferira sa svakodnevnim životnim aktivnostima i akademskim postignućima. Svakodnevne životne aktivnosti koje zahtijevaju motoričku koordinaciju procjenjuju se u odnosu na kronološku dob i inteligenciju, a njihov poremećaj može se manifestirati izrazitim kašnjenjem u postizanju motoričkih miljokaza poput puzanja, sjedenja ili hoda, čestim ispadanjem stvari, nespretnošću, lošim sportskim rezultatima, lošim rukopisom. Važno je pri tome da uzrok poremećaja nije poznato medicinsko stanje poput cerebralne paralize, hemiplegije, mišićne distrofije i drugo, te da ne zadovoljava kriterije za pervazivni razvojni poremećaj. Cilj ovog istraživanja je utvrditi učinkovitost edukacijsko - rehabilitacijskog programa u područjima svakodnevnih vještina, spoznaje, motoričkog razvoja, komunikacije i socio- emocionalnog razvoja kod 7- godišnjeg djeteta s razvojnim poremećajem koordinacije i pridruženim teškoćama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Renata Pinjatela (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurak, Ana Lea
Edukacijsko-rehabilitacijski pristup kod razvojnog poremećaja koordinacije, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Jurak, A. (2016) 'Edukacijsko-rehabilitacijski pristup kod razvojnog poremećaja koordinacije', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurak, Ana Lea}, year = {2016}, pages = {56}, keywords = {razvojni poreme\'{c}aj koordinacije, vi\v{s}estruke te\v{s}ko\'{c}e, svakodnevne vje\v{s}tine, spoznaja}, title = {Edukacijsko-rehabilitacijski pristup kod razvojnog poreme\'{c}aja koordinacije}, keyword = {razvojni poreme\'{c}aj koordinacije, vi\v{s}estruke te\v{s}ko\'{c}e, svakodnevne vje\v{s}tine, spoznaja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurak, Ana Lea}, year = {2016}, pages = {56}, keywords = {developmental coordination disorder, multiple difficulties, everyday skills, knowledge}, title = {Educational - rehabilitation program in developmental coordination disorder}, keyword = {developmental coordination disorder, multiple difficulties, everyday skills, knowledge}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font