Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 821891

Komentar na Prijedlog nacionalnog kurikuluma glazbenoga predmeta glazbena kultura i glazbena umjetnost


Rojko, Pavel
Komentar na Prijedlog nacionalnog kurikuluma glazbenoga predmeta glazbena kultura i glazbena umjetnost // Tonovi (Zagreb), 67 (2016), 67; 100-113 (podatak o recenziji nije dostupan, komentar, ostalo)


CROSBI ID: 821891 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komentar na Prijedlog nacionalnog kurikuluma glazbenoga predmeta glazbena kultura i glazbena umjetnost
(Comment on the Proposal of the national curriculum of music education in the elementary school and gymnasium)

Autori
Rojko, Pavel

Izvornik
Tonovi (Zagreb) (0352-9711) 67 (2016), 67; 100-113

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, komentar, ostalo

Ključne riječi
Pogrešna koncepcija (vraćanje na staro); traktat umjesto kurikuluma; ishodi; „domene.”
(Wrong conception (return to the old concept); treatise instead of curriculum; outcomes; „domains” (of learning).)

Sažetak
Stručna radna skupina (SRS) za izradu kurikuluma predmeta glazbena kultura i glazbena umjetnost sastavila je dokument koji treba odbaciti u cijelosti. Prihvaćanje toga dokumenta značilo bi vraćanje glazbene nastave u osnovnoj školi i gimnaziji pedeset godina unatrag. Bilo bi to vraćanje na model aktivnog muziciranja koji je u našoj glazbenopedagoškoj literaturi jasno prokazan kao neuspješan i neostvariv u općeobrazovnoj škole. Članovi SRS-a pokazali su, da ne poznaju glazbenopedagošku literaturu, da im nije poznata bît glazbene nastave, da ne znaju estetiku glazbe, a, po svoj prilici, ne poznaju ni glazbu. Tekst su ispunili mnoštvom praznih, deklarativnih fraza, sastavivši tako tekst koji ni metodološki nije kurikulum nego neka vrsta opširnog pseudotraktata natrpanog svim i svačim čega su se samo mogli dosjetiti. Posebno su problematične nastavne „domene“ Izražavanje glazbom i uz glazbu, i Glazba u kontekstu te sasvim nebulozni, apsurdni „odgojno-obrazovni ishodi“ prikazani na četrdeset dvjema (42) tablicama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Da bi se sasvim razumjelo tekst, potrebno je imati pri ruci, ili bar pogledati Prijedlog nacionalnog kurikuluma glazbenoga predmeta glazbena kultura i glazbena umjetnost koji se može naći na internetu, ali i u istom broju Tonova u kojemu je i ovaj Komentar.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Pavel Rojko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rojko, Pavel
Komentar na Prijedlog nacionalnog kurikuluma glazbenoga predmeta glazbena kultura i glazbena umjetnost // Tonovi (Zagreb), 67 (2016), 67; 100-113 (podatak o recenziji nije dostupan, komentar, ostalo)
Rojko, P. (2016) Komentar na Prijedlog nacionalnog kurikuluma glazbenoga predmeta glazbena kultura i glazbena umjetnost. Tonovi (Zagreb), 67 (67), 100-113.
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2016}, pages = {100-113}, keywords = {Pogre\v{s}na koncepcija (vra\'{c}anje na staro), traktat umjesto kurikuluma, ishodi, „domene.”}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {67}, number = {67}, issn = {0352-9711}, title = {Komentar na Prijedlog nacionalnog kurikuluma glazbenoga predmeta glazbena kultura i glazbena umjetnost}, keyword = {Pogre\v{s}na koncepcija (vra\'{c}anje na staro), traktat umjesto kurikuluma, ishodi, „domene.”} }
@article{article, author = {Rojko, Pavel}, year = {2016}, pages = {100-113}, keywords = {Wrong conception (return to the old concept), treatise instead of curriculum, outcomes, „domains” (of learning).}, journal = {Tonovi (Zagreb)}, volume = {67}, number = {67}, issn = {0352-9711}, title = {Comment on the Proposal of the national curriculum of music education in the elementary school and gymnasium}, keyword = {Wrong conception (return to the old concept), treatise instead of curriculum, outcomes, „domains” (of learning).} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • RILM: Abstracts of Music Literature Database





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font