Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 821784

Razvoj kompetencija studenata učiteljskog studija na kolegiju Metodika glazbene kulture


Šulentić Begić, Jasna; Begić, Amir
Razvoj kompetencija studenata učiteljskog studija na kolegiju Metodika glazbene kulture // Módszertani közlöny, V (2015), 1; 233-244 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 821784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj kompetencija studenata učiteljskog studija na kolegiju Metodika glazbene kulture
(Enhancing teacher trainees’ competences of students teacher in during their music Methodology of teaching music course)

Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

Izvornik
Módszertani közlöny (2217-4540) V (2015), 1; 233-244

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
učiteljski studij ; kolegij Metodika glazbene kulture ; kompetencije studenata za poučavanje glazbe
(Teacher Education training ; Music methodology course ; student’s competences for teaching music)

Sažetak
U izobrazbi budućih učitelja od iznimnoga su značaja metodičke vježbe na kojima studenti primjenjuju stečena znanja i vještine, tj. izravno se uključuju u nastavu i samostalno je osmišljavaju, organiziraju i izvode. U okviru ovoga rada provedeno je istraživanje usmjereno na metodičke vježbe kolegija Metodika glazbene kulture, na kojima studenti četvrte godine učiteljskog studija mogu pokazati stvarnu kompetenciju za izvođenje nastave glazbe. Sustavno su promatrani nastavni sati studenata (N=40) i opažanja su bilježena u dnevnik nastavne djelatnosti studenata. Cilj je istraživanja bio uvidjeti najčešće poteškoće pri izvođenju studentskih satova glazbene kulture. Satovi s kojih potječu ova opažanja održani su u zimskom semestru akademske godine 2010./11. u vježbaonici Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku u Republici Hrvatskoj. Rezultati opažanja su pokazali da od ukupnog broja poteškoća (N=182) najviše njih je iz nastavnog područja pjevanje i to njih 50 (27.47%), slijedi nastavno područje slušanje glazbe (47 ; 25.82%), zatim terminološke i sadržajne pogreške (26 ; 14.29%), netočno sviranje instrumenta (23 ; 12.64%), intonativno netočno pjevanje (19 ; 10.44%), zatim nastavno područje elementi glazbene kreativnosti s 12 (6.59%) i na posljednjem mjestu je nastavno područje sviranje (5 ; 2.75%). Kako bi se smanjio broj poteškoća i budući učitelji stekli potrebne kompetencije za uspješno organiziranje i izvođenje nastave glazbene kulture, učenje glazbe na učiteljskom studiju mora slijediti put od prakse k teoriji, tj. nastava glazbe se u situaciji nedovoljnog vremena mora ostvarivati na samoj glazbi uz istovremeno usvajanje metodičkih postupaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek,
Umjetnička akademija, Osijek

Profili:

Avatar Url Amir Begić (autor)

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada magister.uns.ac.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Šulentić Begić, Jasna; Begić, Amir
Razvoj kompetencija studenata učiteljskog studija na kolegiju Metodika glazbene kulture // Módszertani közlöny, V (2015), 1; 233-244 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Šulentić Begić, J. & Begić, A. (2015) Razvoj kompetencija studenata učiteljskog studija na kolegiju Metodika glazbene kulture. Módszertani közlöny, V (1), 233-244.
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Begi\'{c}, Amir}, year = {2015}, pages = {233-244}, keywords = {u\v{c}iteljski studij, kolegij Metodika glazbene kulture, kompetencije studenata za pou\v{c}avanje glazbe}, journal = {M\'{o}dszertani k\"{o}zl\"{o}ny}, volume = {V}, number = {1}, issn = {2217-4540}, title = {Razvoj kompetencija studenata u\v{c}iteljskog studija na kolegiju Metodika glazbene kulture}, keyword = {u\v{c}iteljski studij, kolegij Metodika glazbene kulture, kompetencije studenata za pou\v{c}avanje glazbe} }
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Begi\'{c}, Amir}, year = {2015}, pages = {233-244}, keywords = {Teacher Education training, Music methodology course, student’s competences for teaching music}, journal = {M\'{o}dszertani k\"{o}zl\"{o}ny}, volume = {V}, number = {1}, issn = {2217-4540}, title = {Enhancing teacher trainees’ competences of students teacher in during their music Methodology of teaching music course}, keyword = {Teacher Education training, Music methodology course, student’s competences for teaching music} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font