Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 821769

Postignuća studenata učiteljskog studija - očekivani i realizirani ishodi učenja u kontekstu kompetencija za rad u inkluzivnom razredu


Zrilić, Smiljana; Valjan Vukić, Violeta; Bedeković, Vesna
Postignuća studenata učiteljskog studija - očekivani i realizirani ishodi učenja u kontekstu kompetencija za rad u inkluzivnom razredu // CURRICULUM OUTCOMES OF CONTEMPORARY EDUCATION / Ivanović, Josip ; Pintér Krekić, Valéria (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2015. str. 336-346 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 821769 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Postignuća studenata učiteljskog studija - očekivani i realizirani ishodi učenja u kontekstu kompetencija za rad u inkluzivnom razredu
(ACHIEVEMENTS OF STUDENTS OF TEACHER EDUCATION STUDY - EXPECTED AND REALIZED LEARNING OUTCOMES IN THE CONTEXT OF COMPETENCES TO WORK IN THE INCLUSIVE CLASSROOM)

Autori
Zrilić, Smiljana ; Valjan Vukić, Violeta ; Bedeković, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
CURRICULUM OUTCOMES OF CONTEMPORARY EDUCATION / Ivanović, Josip ; Pintér Krekić, Valéria - Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2015, 336-346

ISBN
978-86-87095-64-9

Skup
Kurikulumski ishodi suvremenog odgoja i obrazovanja (CURRICULUM OUTCOMES OF CONTEMPORARY EDUCATION)

Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 18.09.2015. - 19.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
inkluzivni odgoj i obrazovanje; učenici s teškoćama; ishodi učenja; kompetencije učitelja i studenata
(inclusive education; students with disabilities; learning outcomes; the competences of teachers and students)

Sažetak
U radu se daje prikaz rezultata istraživanja mišljenja studenata učiteljskog studija o njihovoj kompetentnosti i spremnosti za rad u inkluzivnom razredu nakon odslušanih kolegija iz područja inkluzivnog obrazovanja. Naime, kako je zakonskim i podzakonskim aktima u RH određeno da se učenici s teškoćama uključuju u redovite oblike odgoja i obrazovanja kad god je to moguće, neophodno je i osigurati adekvatne uvjete. Učiteljima su neophodne kompetencije prepoznavanja važnosti inkluzije kako bi mogli osmisliti i ispitati nove strategije u dizajniranju diferenciranog kurikuluma, te kako bi se uključili u kreiranje obrazovne politike u području inkluzivnog odgoja i obrazovanja i sudjelovali u izradi posebnih i prilagođenih programa. Neophodne su i socijalne kompetencije za učinkovitu i djelotvornu suradnju sa stručnjacima različitog profila. U svakodnevnom radu učitelji osmišljavaju i realiziraju brojne aktivnosti kojima bi se dijete s teškoćama istaknulo u pozitivnom smislu u područjima za koji pokazuje poseban interes (likovne, glazbene, dramske radionice, …), te otklonile sve emotivne i socijalne teškoće koje mogu biti izazvane tijekom njihove inkluzije. Svakodnevo razvijanje socijalnih kompetencija drugih učenika u razredu kroz naglašavanje uvažavanja i prihvaćanja različitosti, kao i savjetodani rad s roditeljima, također iziskuju dodatna znanja i sposobnosti. Kompetencije za rad u inkluzivnom razredu stječu se ponajprije na studiju, pa će se u radu elaborirati očekivani i stvarni ishodi učenja na razini programa i kolegija. Očekivani ishodi analizirat će se iz dokumentacije i syllabusa kolegija, a stvarni ishodi anketnim upitnikom koji će ispunjavati studenti 4. godine učiteljskog studija Zadarskog sveučilišta, koji su odslušali kolegije iz područja inkluzivnog odgoja i obrazovanja. Iako će se ispitivanjem obuhvatiti samo studenti jednog sveučilišta, rezultati će dati određenje zastupljenosti kolegija, neophodnih za razvoj kompetencija učitelja za rad u inkluzivnom razredu, te eventualne manjkavosti programa, kako studija, tako i kolegija i odrediti dostatnost ili manjkavost broja sati predviđenih redom predavanja. To će biti smjernice za moguće revizije programa učiteljskih studija, uvođenjem dodatnih kolegija, a u perspektivi, i novog izbornog modula Inkluzivni odgoj i obrazovanje koji determiniraju potrebe prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru


Citiraj ovu publikaciju:

Zrilić, Smiljana; Valjan Vukić, Violeta; Bedeković, Vesna
Postignuća studenata učiteljskog studija - očekivani i realizirani ishodi učenja u kontekstu kompetencija za rad u inkluzivnom razredu // CURRICULUM OUTCOMES OF CONTEMPORARY EDUCATION / Ivanović, Josip ; Pintér Krekić, Valéria (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2015. str. 336-346 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Zrilić, S., Valjan Vukić, V. & Bedeković, V. (2015) Postignuća studenata učiteljskog studija - očekivani i realizirani ishodi učenja u kontekstu kompetencija za rad u inkluzivnom razredu. U: Ivanović, J. & Pintér Krekić, V. (ur.)CURRICULUM OUTCOMES OF CONTEMPORARY EDUCATION.
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana and Valjan Vuki\'{c}, Violeta and Bedekovi\'{c}, Vesna}, year = {2015}, pages = {336-346}, keywords = {inkluzivni odgoj i obrazovanje, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, ishodi u\v{c}enja, kompetencije u\v{c}itelja i studenata}, isbn = {978-86-87095-64-9}, title = {Postignu\'{c}a studenata u\v{c}iteljskog studija - o\v{c}ekivani i realizirani ishodi u\v{c}enja u kontekstu kompetencija za rad u inkluzivnom razredu}, keyword = {inkluzivni odgoj i obrazovanje, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, ishodi u\v{c}enja, kompetencije u\v{c}itelja i studenata}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Smiljana and Valjan Vuki\'{c}, Violeta and Bedekovi\'{c}, Vesna}, year = {2015}, pages = {336-346}, keywords = {inclusive education, students with disabilities, learning outcomes, the competences of teachers and students}, isbn = {978-86-87095-64-9}, title = {ACHIEVEMENTS OF STUDENTS OF TEACHER EDUCATION STUDY - EXPECTED AND REALIZED LEARNING OUTCOMES IN THE CONTEXT OF COMPETENCES TO WORK IN THE INCLUSIVE CLASSROOM}, keyword = {inclusive education, students with disabilities, learning outcomes, the competences of teachers and students}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font