Pregled bibliografske jedinice broj: 821762
Senzorna integracija djece primjenom elemenata Montessori pedagogije
Senzorna integracija djece primjenom elemenata Montessori pedagogije // RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE - IZAZOVI I PERSPEKTIVE / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.).
Osijek: Dječji vrtić Osijek i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J.Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 107-119 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 821762 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Senzorna integracija djece primjenom elemenata Montessori pedagogije
(SENSORY INTEGRATION OF CHILDREN TROUGH IMPLEMENTATION OF MONTESSORI PEDAGOGY)
Autori
Valjan Vukić, Violeta ; Zrilić, Smiljana ; Mašina, Lusiana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE - IZAZOVI I PERSPEKTIVE
/ Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana - Osijek : Dječji vrtić Osijek i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J.Strossmayera u Osijeku, 2016, 107-119
ISBN
978-953-97823-8-0
Skup
Međunarodni stručni i znanstveni skup "Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 03.06.2016. - 04.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Montessori pedagogija; dijete; odgojitelj; senzorna integracija
(Montessori pedagogy; child; educator; sensory integration)
Sažetak
Montessori pedagogija pripada pedagogiji kojoj je polazište duhovnost i sloboda izbora u odgoju djeteta. Ova metoda temelji se na promatranju i podržavanju prirodnog razvoja djeteta. Pristup Montessori pedagogije, među ostalim, temelji se na učenju putem osjetila koje je Marija Motessori nazvala razdoblja posebne osjetljivosti. Kako se sva osjetila najbolje se razvijaju u predškolskoj dobi isticala je da se djetetu mora prilaziti upravo putem osjetila jer djeca tada i tako najbolje uče. Senzoričko učenje je učenje putem osjetila i ono predstavlja smisao ove pedagogije. Cilj ovog rada je prikazati neophodnost integracije svih osjetila u razvoju djeteta predškolske dobi kao temelj razvoju cjelovitog bića.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru