Pregled bibliografske jedinice broj: 821546
Komunikacijska kompetencija učitelja i pedagoški oblikovana komunikacija - preduvjet razvoja socijalnih kompetencija učenika.
Komunikacijska kompetencija učitelja i pedagoški oblikovana komunikacija - preduvjet razvoja socijalnih kompetencija učenika. // Magistra Iadertina, Vol.5. (2010), No.1.; 131-141 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 821546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijska kompetencija učitelja i pedagoški oblikovana komunikacija - preduvjet razvoja socijalnih kompetencija učenika.
(COMMUNICATIONAL COMPETENCES OF TEACHERS AND PEDAGOGICALLY FORMED COMMUNICATION – BASIS FOR THE DEVELOPMENT OF STUDENTS' SOCIAL SKILLS)
Autori
Valjan Vukić, Violeta
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) Vol.5.
(2010), No.1.;
131-141
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
učitelj; učenik; komunikacijska kompetencija; pedagoški oblikovana komunikacija
(teacher; student; communicational competence; pedagogically formed communication)
Sažetak
U radu se raspravlja o komunikacijskoj kompetenciji učitelja u suvremenoj školi. Za razliku od tradicionalne, uloga učitelja u suvremenoj školi bitno je izmijenjena što zahtijeva promijenjene obrasce ponašanja u odnosu učitelja prema učenicima i roditeljima. Učitelj svoje kompetencije prenosi pedagoškim djelovanjem na učenike razvijajući u njih socijalnu kompetenciju, nužnu za uspješno uspostavljanje socijalnih odnosa u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija