Pregled bibliografske jedinice broj: 821541
Poticajno okruženje kao poticaj za razvoj i učenje djece predškolskedobi
Poticajno okruženje kao poticaj za razvoj i učenje djece predškolskedobi // Magistra Iadertina, Vol.7 (2012), No.1.; 123-132 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 821541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticajno okruženje kao poticaj za razvoj i učenje djece predškolskedobi
(ROLE OF ENVIRONMENT IN ENCOURAGING DEVELOPMENT AND LEARNING IN PRESCHOOL AGE)
Autori
Valjan Vukić, Violeta
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) Vol.7
(2012), No.1.;
123-132
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
dječji vrtić ; poticajno okruženje ; prostor ; učenje i razvoj
(kindergarten ; encouraging environment ; space ; learning ; development)
Sažetak
Djeca imaju višestruke prednosti od obogaćenog i poticajnog okruženja koje im nudi brojne mogućnosti za eksperimentiranje, istraživanje, provjeravanje spoznaja i razvoj. U radu se prezentiraju značajke poticajnoga prostornog okruženja u ustanovama koje skrbe za djecu do polaska u školu. Također se razmatra njen značaj u kontekstu stvaranja povoljnih uvjeta za učenje, rast i razvoj djece preškolske dobi. Nove spoznaje vezane uz djetetovu aktivnu poziciju u procesu razvoja nameću potrebu za aktualizacijom pitanja vezanog uz stvaranje poticajnog okruženja ne samo u užem pedagoškom smislu nego i iz pozicija arhitekture, uloge odgajatelja, kulture odgojne ustanove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija