Pregled bibliografske jedinice broj: 821393
IKT u vrtiću – od istraživanja do primjene
IKT u vrtiću – od istraživanja do primjene // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 80/81 (2016), 16-20 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 821393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IKT u vrtiću – od istraživanja do primjene
(IKT in preschool setting - from research to
implementation)
Autori
Ivšac Pavliša, Jasmina ; Peretić, Maja ; Bohaček, Ana Marija ; Talian, Katarina
Izvornik
Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-1948) 80/81
(2016);
16-20
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
visokotehnološka rješenja ; poučavanje ; potpomognuta komunikacija ; razvojne teškoće
(high-tehnology solutions ; teaching ; Augmentative and Alternative Communication)
Sažetak
Informacijsko-komunikacijska tehnologija razvija se brzo i nudi nove mogućnosti. Smatra se da implementacija IKT-ja u sustav odgoja i obrazovanja predstavlja izazov za odgajatelje i stručne suradnike. Količina izloženosti IKT-u kao i navedena motivacija se smatraju važnim čimbenicima koji utječu na konačni ishod i dosege IKT-ja. U kontekstu djece s razvojnim teškoćama još uvijek postoje brojne predrasude zbog kojih valja educirati stručnjake i obitelji o mogućnostima koje postoje za djecu koja ne govore. Komunikacijski alati koji se koriste kod djece s razvojnim teškoćama postaju njihovo sredstvo komunikacije te je ključno da okolina podrži njihovu uporabu u svim situacijama, a posebno tijekom boravka u dječjem vrtiću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb