Pregled bibliografske jedinice broj: 820934
Andragoški (de)motivatori
Andragoški (de)motivatori // Zbornik radova sa znanstveno-stručne međunarodne konferencije Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju / Adila Pašalić Kreso (ur.).
Sarajevo: Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2016. str. 342-354 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 820934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Andragoški (de)motivatori
(Andragogic (de)motivators)
Autori
Kiss, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova sa znanstveno-stručne međunarodne konferencije Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju
/ Adila Pašalić Kreso - Sarajevo : Filozofski fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2016, 342-354
Skup
Znanstveno-stručna međunarodna konferencija Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 11.10.2013. - 12.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
andragoški procesi ; kompetencije ; motivatori ; samoaktualizacija ; tržište rada
(process of education ; competence ; motivators ; self-actualization ; the labor market)
Sažetak
Vrijeme socijalnih i ekonomskih turbulencija povlači za sobom izraženiju potrebu za novim pristupima cjeloživotnom odgoju i obrazovanju, a temeljni uzrok razvoja andragoških procesa leži u promjenama demografske populacijske strukture. Trend starenja stanovništva pred sustav obrazovanja postavlja zahtjeve fleksibilnosti, prilagodbe individualnim potrebama i širenja kompetencija edukatora. U stvarnim životnim situacijama svakog pojedinca pojavljuje se određeni stupanj spremnosti i orijentiranosti prema LLL, znakovito različit u prelascima iz jedne životne faze u drugu. Osnovni pokretači su borba za stjecanje i očuvanje pozicije na tržištu rada i potreba za samoaktuaizacijom, a proces sazrijevanja praćen je sviješću o potrebi sagledavanja društva u cjelini i dugoročnoj orijentaciji. Pa ipak u zemljama u razvoju se relativno mali udio stanovništva odlučuje na cjeloživotno obrazovanje, što je razlog analize ankete provedene među polaznicima formalnih programa izobrazbe odraslih koja je dala uvid u potencijalne (de)motivatore andragoških procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)