Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 820919

Očekivanja polaznika izobrazbe odraslih usmjerena kompetencijama andragoga


Kiss, Irena
Očekivanja polaznika izobrazbe odraslih usmjerena kompetencijama andragoga // Zbornik radova pete međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) ; Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2011. str. 143-156 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 820919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Očekivanja polaznika izobrazbe odraslih usmjerena kompetencijama andragoga
(Expectations of Adult Education Participants Regarding Competences of Andragogues)

Autori
Kiss, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova pete međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih / - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) ; Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2011, 143-156

ISBN
978-953-55704-4-8

Skup
Peta međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih

Mjesto i datum
Murter, Hrvatska, 09.06.2011. - 10.06.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
andragoški programi ; stručne kvalifikacije andragoga ; individualni pristup
(adult education programs ; professional qualifications of andragogy ; individual access)

Sažetak
Rad Očekivanja polaznika izobrazbe odraslih usmjerena kompetencijama andragoga temelji se na statističkoj obradi rezultata dobivenih anketnim prikupljanjem mišljenja, procjena i stavova te demografskih i osobnih karakteristika korisnika andragoških programa (faktorska analiza, hi kvadrat test, analiza varijance). U obzir su uzeta očekivanja reprezentativnih ispitanika, osoba koje su uključene u različite verificirane andragoške programe. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da polaznici izobrazbe odraslih imaju izuzetno visoke zahtjeve u pogledu stručnih kvalifikacija andragoga što se vidi iz visoko rangiranih varijabli kojima se procjenjuje važnost njihovog radnog iskustva, pedagoško psihološke naobrazbe i individualnog pristupa korisnicima. Prikatana je teorijske analiza aktualnih andragoških programa i prijedlozi njihovih nadopuna u svrhu povećanja vertikalne i horizontalne prohodnosti obrazovnog sustava. Dokazano je da bi se sustavnim praćenjem potreba trenutnih korisnika i zahtjeva gospodrastva moglo djelovati na učinkovitost andragoških programa Republike Hrvatske, čija bi se opravdanost i zastupljenost permanentno produžavala. Analiza varijance pokazala je da su, po pitanju oblika organiziranog obrazovanja odraslih, najzahtjevnije zaposlene visokoobrazovane osobe, da najznačajniju razliku prema Least Significant Difference i Bonferroni testu među sobom pokazuju osobe visoke i ostalih stupnjeva stručne spreme, a očekivanja su usmjerena strukovnoj raznovrsnosti, orijentiranosti praktičnim sadržajima i slojevitim komunikacijskim kompetencijama andragoga. S druge strane, osobe niže stručne spreme značajno se razlikuju u stavovima o organizaciji nastave, potrebi individualnog pristupa i usklađenosti obrazovne grupe prema vrsti i stupnju stručne spreme polaznika. Statistički značajni rezultati LSD i Boneferroni testa pokazali su znatne razlike među stavovima isptanika strukovnih i tehničkih zanimanja čime su potvrđeni zaključci hi-kvadrat testa o struktrnom nesrazmjeru tržita rada koji je jedan od uzroka različitim stajalištima o prilagodbi obrzaovnih programa individualnim potrebama polaznika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Irena Kiss (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kiss, Irena
Očekivanja polaznika izobrazbe odraslih usmjerena kompetencijama andragoga // Zbornik radova pete međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) ; Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2011. str. 143-156 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kiss, I. (2011) Očekivanja polaznika izobrazbe odraslih usmjerena kompetencijama andragoga. U: Zbornik radova pete međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih.
@article{article, author = {Kiss, Irena}, year = {2011}, pages = {143-156}, keywords = {andrago\v{s}ki programi, stru\v{c}ne kvalifikacije andragoga, individualni pristup}, isbn = {978-953-55704-4-8}, title = {O\v{c}ekivanja polaznika izobrazbe odraslih usmjerena kompetencijama andragoga}, keyword = {andrago\v{s}ki programi, stru\v{c}ne kvalifikacije andragoga, individualni pristup}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) ; Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Murter, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kiss, Irena}, year = {2011}, pages = {143-156}, keywords = {adult education programs, professional qualifications of andragogy, individual access}, isbn = {978-953-55704-4-8}, title = {Expectations of Adult Education Participants Regarding Competences of Andragogues}, keyword = {adult education programs, professional qualifications of andragogy, individual access}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) ; Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Murter, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font