Pregled bibliografske jedinice broj: 820709
Evaluacija projekta „Učionica budućnosti“
Evaluacija projekta „Učionica budućnosti“ // Školski vjesnik, 65 (2016), 23-32 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 820709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija projekta „Učionica budućnosti“
(PROJECT EVALUATION "CLASSROOM OF THE FUTURE")
Autori
Ćurić, Antonia ; Rukavina Kovačević, Ksenija ; Trgovčić, Ena ; Robotić, Vjekoslav
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 65
(2016);
23-32
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
informacijske i komunikacijske tehnologije ; nastava ; nastavnici ; pametna interaktivna ploča
(information and communication technology ; teaching ; teachers ; smart interactive whiteboard)
Sažetak
U uvjetima sve veće informatizacije društva, kada znanja postaju osnovni proizvodni resurs, od institucije škole očekuje se da zauzme ulogu predvodnika promjena. Obrazovni sustav mora biti osjetljiv i adaptabilan kako bi postao generator promjena i stalni pratitelj boljeg i kvalitetnijeg rada škole te obrazovanja kao cjeline. Danas se sve više naglašava potreba za obrazovanjem zasnovanom na metodama koje koriste informacijske i komunikacijske tehnologije zbog čega je naše istraživanje bilo usmjereno na procjenu stupnja iskorištenosti suvremenih nastavih sredstava i kvaliteta nastave u "Učionici budućnosti" gimnazije Frana Galovića u Koprivnici. Istraživanje je provedeno na 52 nastavnika navedene škole s ciljem ocjene trenutnog stanja u vezi sa stupnjem korištenja informacijskih tehnologija u nastavi te efektima njihove primjene. To je tek preliminarno istraživanje koje otvara mogućnosti za daljnja istraživanja o suvremenim metodama poučavanja baziranim na korištenju novih informacijskih tehnologija. Dobiveni rezultati upućuju na promišljanje o uspješnosti i kvaliteti korištenja informacijske i komunikacijske tehnologije, praćenje napretka te nude prijedloga od strane nastavnika za njihov daljnji razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija