Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 820328

Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality


Somolanji Tokić, Ida
Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 679-681 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 820328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality

Autori
Somolanji Tokić, Ida

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64 (2015), 4; 679-681

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
rani odgoj i obrazovanje; demokratski pristup; transformativna promjena
(Early Childhood Education and Care; Democracy; Transformative Change)

Sažetak
Knjiga Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality dvanaesti je dio serijala Contesting Early Childhood urednika Peter Mossa i Gunile Dahlberg. Kao i prethodni naslovi, i ovaj se bavi ranim i predškolskim odgojem i obrazovanjem u kontekstu suvremenih društvenih, odnosno političkih, socijalnih, ekonomskih, kulturalnih i tehnoloških promjena u svijetu. Ova knjiga prezentira jedan odmak od ustaljenih teorija. Peter Moss u svom već prepoznatljivom stilu nastoji izazvati čitatelja na različito, otvoreno i kreativno sagledavanje sustava odgoja i obrazovanja, odnosno teorije i prakse. Otvoreno, jasno i pomalo smiono analizira trenutno stanje u sustavu odgoja i obrazovanja, ali i šire, te nudi smjernice za promjene. Knjiga je pisana razumljivo i pristupačno široj publici (teoretičari, praktičari, studenti) iako je tematski vrlo izazovna i uvodi za neke čitatelje nove pojmove. Od čitatelja zahtijeva ne samo propitivanje teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, nego i društva u cjelini i dominatnog diskursa ekonomske isplativosti. Ova knjiga može poslužiti svima koji traže podršku u svom inovativnom radu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja bilo na teorijskoj, bilo na praktičnoj razini, ali i svima koji imaju interes u odgojno-obrazovnom sustavu uopće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ida Somolanji Tokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Somolanji Tokić, Ida
Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 679-681 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Somolanji Tokić, I. (2015) Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (4), 679-681.
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2015}, pages = {679-681}, keywords = {rani odgoj i obrazovanje, demokratski pristup, transformativna promjena}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality}, keyword = {rani odgoj i obrazovanje, demokratski pristup, transformativna promjena} }
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2015}, pages = {679-681}, keywords = {Early Childhood Education and Care, Democracy, Transformative Change}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {64}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality}, keyword = {Early Childhood Education and Care, Democracy, Transformative Change} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font