Pregled bibliografske jedinice broj: 820328
Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality
Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 679-681 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 820328 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Peter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality
Autori
Somolanji Tokić, Ida
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 64
(2015), 4;
679-681
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
rani odgoj i obrazovanje; demokratski pristup; transformativna promjena
(Early Childhood Education and Care; Democracy; Transformative Change)
Sažetak
Knjiga Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality dvanaesti je dio serijala Contesting Early Childhood urednika Peter Mossa i Gunile Dahlberg. Kao i prethodni naslovi, i ovaj se bavi ranim i predškolskim odgojem i obrazovanjem u kontekstu suvremenih društvenih, odnosno političkih, socijalnih, ekonomskih, kulturalnih i tehnoloških promjena u svijetu. Ova knjiga prezentira jedan odmak od ustaljenih teorija. Peter Moss u svom već prepoznatljivom stilu nastoji izazvati čitatelja na različito, otvoreno i kreativno sagledavanje sustava odgoja i obrazovanja, odnosno teorije i prakse. Otvoreno, jasno i pomalo smiono analizira trenutno stanje u sustavu odgoja i obrazovanja, ali i šire, te nudi smjernice za promjene. Knjiga je pisana razumljivo i pristupačno široj publici (teoretičari, praktičari, studenti) iako je tematski vrlo izazovna i uvodi za neke čitatelje nove pojmove. Od čitatelja zahtijeva ne samo propitivanje teorije i prakse ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, nego i društva u cjelini i dominatnog diskursa ekonomske isplativosti. Ova knjiga može poslužiti svima koji traže podršku u svom inovativnom radu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja bilo na teorijskoj, bilo na praktičnoj razini, ali i svima koji imaju interes u odgojno-obrazovnom sustavu uopće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ida Somolanji Tokić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts