Pregled bibliografske jedinice broj: 820174
Stavovi studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi
Stavovi studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), tematski broj; 33-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 820174 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata prema umjetničkoj glazbi i
glazbenoj nastavi
(Students’ attitudes toward classical music and
music classes)
Autori
Dobrota, Snježana
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65
(2016), Tematski broj;
33-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
glazbena nastava ; umjetnička glazba ; koncepcija glazbene nastave
(music teaching ; classical music ; music teaching approach)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je ispitati stavove studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi u osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj nastavi te utjecaj izloženosti umjetničkoj glazbi tijekom srednjoškolskog i visokoškolskog obrazovanja na stavove studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi. Rezultati potvrđuju pozitivan utjecaj izloženosti umjetničkoj glazbi tijekom visokoškolskog obrazovanja na stavove prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi, ali i na postojanje verbalizma u glazbenoj nastavi na štetu glazbenog doživljaja. Nadalje, uočena je i slaba posjećenost kazališta i koncerata umjetničke glazbe. Autorica ukazuje na potrebu promjene koncepcije glazbene nastave u smjeru smanjivanja verbalizma i povećanja zastupljenosti kvalitetnih glazbenih doživljaja i to putem reproducirane glazbe ali i živih izvedbi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts