Pregled bibliografske jedinice broj: 819983
Etički kodeks poduzeća u funkciji društveno odgovornog poslovanja
Etički kodeks poduzeća u funkciji društveno odgovornog poslovanja // Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management / Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 115-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 819983 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Etički kodeks poduzeća u funkciji društveno odgovornog poslovanja
(The company code of ethics in the function of corporate social responsibility)
Autori
Balog, Antal
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management
/ Vuković, Ksenija ; Brčić, Ruža ; Klačmer Čalopa, Marina - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 115-124
ISBN
978-953-6071-50-0
Skup
5th South-East European (SEE) meeting & scientific conference of management departments Entrepreneurial Society: Current Trends and Future Prospects in Entrepreneurship, Organization and Management
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 25.09.2015. - 26.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
etički kodeks poduzeća ; društvena odgovornost poslovanja ; normiranje društvene odgovornosti poduzeća
(enterprise code of ethics ; social responsibility of business ; corporate social responsibility standards)
Sažetak
Etično poslovanje poduzeća odnosi se na primarne dionike poduzeća, a društvena odgovornost poduzeća na njegove sekundarne dionike. U uvjetima vlastitog i općeg gospodarskog i društvenog rasta i razvoja, poduzeće može svoju ukorijenjenu poslovnu moralnost širiti na svoje sekundarne dionike, postupno transformirajući svoje korporativno upravljanje i organizacijsku kulturu u poduzeće (korporaciju) čije se poslovanje može smatrati društveno odgovornim. Društvena odgovornost poduzeća i njegovo etično poslovanje ne nastaju jednokratnom poslovnom odlukom glavnog direktora ili upravnog odbora nego su rezultat dugotrajnih organizacijskih napora poduzeća te ostvarenog materijalnog i društvenog razvoja nacionalne ekonomije u kojoj se poduzeće nalazi. Sukladnost poslovanja poduzeća s postojećim zakonodavstvom, poslovnom etikom te uobičajenim poslovnim običajima, dug je i spor proces koji traje desetljećima i najčešće se javlja u razvijenim i vrlo razvijenim nacionalnim ekonomijama. Tijekom procesa moralne adaptacije poslovanja te realiziranja sukladnosti s postojećim zakonodavstvom, uz razvijanje društvene odgovornosti poduzeća, korisno je primijeniti vlastiti etički kodeks kao jednu od međunarodnih normi koja regulira društvenu odgovornost poduzeća. Skrbeći se za vlastite poslovne interese, za interese svojih primarnih i sekundarnih dionika, poštujući postojeće zakonodavstvo te prakticirajući etičnost svoga poslovanja i svoju društvenu odgovornost, poduzeće će vjerojatno, na dugoročnoj osnovi, moći osigurati održivost poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić
Profili:
Antal Balog
(autor)