Pregled bibliografske jedinice broj: 819669
Kohler, M. (2015), Teachers as Mediators in the Foreign Language Classroom
Kohler, M. (2015), Teachers as Mediators in the Foreign Language Classroom, 2016. doi:10.5559/di.25.1.10 (ostalo).
CROSBI ID: 819669 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kohler, M. (2015), Teachers as Mediators in the Foreign Language
Classroom
(Teachers as Mediators in the Foreign Language
Classroom)
Autori
Ivanković, Iva
Izvornik
Društvena istraživanja (1330-0288) 25 (2016), 1 ; 143-146
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2016
Ključne riječi
Prikaz knjige
(Review)
Sažetak
Knjiga Nastavnici kao medijatori u nastavi stranoga jezika usmjerena je na promišljanje o interkulturnom pristupu poučavanja i učenja stranih jezika. Autorica sustavno i na zanimljiv način podastire rezultate dosadašnjih istraživanja interkulturnoga pristupa nastavi stranih jezika, teorijske koncepte jezika i kulture, proces medijacije u nastavi te niz primjera iz neposredne prakse triju nastavnica uključenih u istraživanje. Iako je knjiga namijenjena u prvom redu nastavnicima stranih jezika, sigurno je i bogat izvor znanja teoretičarima i znanstvenicima koji se bave istraživanjem poučavanja i učenja stranih jezika, praktičarima i svima koji sudjeluju u stvaranju jezične obrazovne politike
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija