Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 819578

Dječji vrtić i osnovna škola - modeli odnosa i nove perspektive


Somolanji Tokić, Ida
Dječji vrtić i osnovna škola - modeli odnosa i nove perspektive // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.).
Osijek: Dječji vrtić Osijek ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 217-223 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 819578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dječji vrtić i osnovna škola - modeli odnosa i nove perspektive
(Early Childhood Education and Care and Compulsory School Education - models of relationship and new perspectives)

Autori
Somolanji Tokić, Ida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana - Osijek : Dječji vrtić Osijek ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, 2016, 217-223

ISBN
978-953-97823-8-0

Skup
5. međunarodni stručni i znanstveni skup Osijek

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 03.06.2016. - 04.06.2016

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kurikulumska reforma ; dječji vrtić ; osnovna škola ; prijelaz ; modeli odnosa
(curricular reform ; ECE ; CSE ; transition ; models of relationship between ECE and CSE)

Sažetak
Nova kurikulumska reforma donosi niz novih dokumenata od koji su svakako najzanimljiviji već postojeći Nacionalni kurikulum za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2014) te Prijedlog Nacionalnog kurikuluma za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje (2016). Kada se promatra prijelaz djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu, ovi dokumenti dolaze u fokus interesa s jedne strane zbog kurikuluma predškole te prijedloga snižavanja dobne granice za upis djeteta u osnovnu školu što izravno zadire u dosadašnju dobnu strukturu dječjeg vrtića i osnovne škole kao i rad s djecom predškolske dobi. Svojevrsno preklapanje dvaju odgojno-obrazovnih sustava poziva na promišljanje o njihovim međusobnim odnosima pri čemu se prepoznaju 4 modela – dijete spremno za školu, škola spremna za dijete, odnos partnerstva dječjeg vrtića i osnovne škole te pedagogija sukonstrukcije. Ovaj rad za cilj ima predstaviti specifičnosti dvaju spomenutih kurikuluma, staviti ih u kontekst već postojećih teorija i modela odnosa te ukazati na potrebu sustavnog povezivanja dviju odgojno- obrazovnih razina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ida Somolanji Tokić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Somolanji Tokić, Ida
Dječji vrtić i osnovna škola - modeli odnosa i nove perspektive // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.).
Osijek: Dječji vrtić Osijek ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 217-223 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Somolanji Tokić, I. (2016) Dječji vrtić i osnovna škola - modeli odnosa i nove perspektive. U: Mlinarević, V., Vonta, T. & Borovac, T. (ur.)Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive.
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2016}, pages = {217-223}, keywords = {kurikulumska reforma, dje\v{c}ji vrti\'{c}, osnovna \v{s}kola, prijelaz, modeli odnosa}, isbn = {978-953-97823-8-0}, title = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} i osnovna \v{s}kola - modeli odnosa i nove perspektive}, keyword = {kurikulumska reforma, dje\v{c}ji vrti\'{c}, osnovna \v{s}kola, prijelaz, modeli odnosa}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Osijek ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta J.J. Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Somolanji Toki\'{c}, Ida}, year = {2016}, pages = {217-223}, keywords = {curricular reform, ECE, CSE, transition, models of relationship between ECE and CSE}, isbn = {978-953-97823-8-0}, title = {Early Childhood Education and Care and Compulsory School Education - models of relationship and new perspectives}, keyword = {curricular reform, ECE, CSE, transition, models of relationship between ECE and CSE}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Osijek ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta J.J. Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font