Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 819537

Stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica


Bogatić, Katarina
Stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.).
Osijek: Dječji vrtić Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 43-49 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 819537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica
(Professional training from preschool teachers' perspective)

Autori
Bogatić, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana - Osijek : Dječji vrtić Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2016, 43-49

ISBN
978-953-97823-8-0

Skup
5. međunarodni stručni i znanstveni skup "Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive" Osijek 2016.

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 03.06.2016. - 04.06.2016

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
profesionalni razvoj; stručno usavršavanje; rani odgoj i obrazovanje; predškolske odgojiteljice
(professional development; professional training; early childhood education; preschool teachers)

Sažetak
Tema rada jest stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica. U suvremenim teorijskim pristupima, politikama i praksama obrazovanja predškolskih odgojiteljica ukazuje se na važnost stručnog usavršavanja koje promiče njihov profesionalni razvoj. Postavlja se pitanje odnosa normiranosti stručnog usavršavanja i autentičnog profesionalnog razvoja odgojiteljica. Uvažavajući spoznaje o osobnim shvaćanjima predškolskih odgojiteljica kao prediktorima njihove prakse, važno je dobiti uvid u perspektive predškolskih odgojiteljica o njihovom stručnom usavršavanju. U radu se prezentiraju rezultati preliminarnog ispitivanja provedenog na namjernom uzorku 35 predškolskih odgojiteljica. Odgojiteljice su anketirane o njihovim perspektivama o stručnom usavršavanju na razini iskustava i viđenja. Predškolske odgojiteljice u stručnim usavršavanjima sudjeluju iz pragmatičnih razloga te ga vide vrijednim ukoliko je u relaciji s njihovom praksom. Rezultati su dijelom većeg istraživanja o profesionalnom razvoju predškolskih odgojiteljica kao širem pojmu, koji je, kao interni proces, kontinuiran i razvojan.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Katarina Bogatić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bogatić, Katarina
Stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.).
Osijek: Dječji vrtić Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 43-49 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bogatić, K. (2016) Stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica. U: Mlinarević, V., Vonta, T. & Borovac, T. (ur.)Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive.
@article{article, author = {Bogati\'{c}, Katarina}, year = {2016}, pages = {43-49}, keywords = {profesionalni razvoj, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, rani odgoj i obrazovanje, pred\v{s}kolske odgojiteljice}, isbn = {978-953-97823-8-0}, title = {Stru\v{c}no usavr\v{s}avanje iz perspektive pred\v{s}kolskih odgojiteljica}, keyword = {profesionalni razvoj, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, rani odgoj i obrazovanje, pred\v{s}kolske odgojiteljice}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta J. J. Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bogati\'{c}, Katarina}, year = {2016}, pages = {43-49}, keywords = {professional development, professional training, early childhood education, preschool teachers}, isbn = {978-953-97823-8-0}, title = {Professional training from preschool teachers' perspective}, keyword = {professional development, professional training, early childhood education, preschool teachers}, publisher = {Dje\v{c}ji vrti\'{c} Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta J. J. Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font