Pregled bibliografske jedinice broj: 819537
Stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica
Stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.).
Osijek: Dječji vrtić Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 43-49 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 819537 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica
(Professional training from preschool teachers' perspective)
Autori
Bogatić, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive
/ Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana - Osijek : Dječji vrtić Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, 2016, 43-49
ISBN
978-953-97823-8-0
Skup
5. međunarodni stručni i znanstveni skup "Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive" Osijek 2016.
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 03.06.2016. - 04.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
profesionalni razvoj; stručno usavršavanje; rani odgoj i obrazovanje; predškolske odgojiteljice
(professional development; professional training; early childhood education; preschool teachers)
Sažetak
Tema rada jest stručno usavršavanje iz perspektive predškolskih odgojiteljica. U suvremenim teorijskim pristupima, politikama i praksama obrazovanja predškolskih odgojiteljica ukazuje se na važnost stručnog usavršavanja koje promiče njihov profesionalni razvoj. Postavlja se pitanje odnosa normiranosti stručnog usavršavanja i autentičnog profesionalnog razvoja odgojiteljica. Uvažavajući spoznaje o osobnim shvaćanjima predškolskih odgojiteljica kao prediktorima njihove prakse, važno je dobiti uvid u perspektive predškolskih odgojiteljica o njihovom stručnom usavršavanju. U radu se prezentiraju rezultati preliminarnog ispitivanja provedenog na namjernom uzorku 35 predškolskih odgojiteljica. Odgojiteljice su anketirane o njihovim perspektivama o stručnom usavršavanju na razini iskustava i viđenja. Predškolske odgojiteljice u stručnim usavršavanjima sudjeluju iz pragmatičnih razloga te ga vide vrijednim ukoliko je u relaciji s njihovom praksom. Rezultati su dijelom većeg istraživanja o profesionalnom razvoju predškolskih odgojiteljica kao širem pojmu, koji je, kao interni proces, kontinuiran i razvojan.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija