Pregled bibliografske jedinice broj: 819109
Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji
Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 819109 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji
(Impact of subliminal messages in purchasing decisions)
Autori
Stančin, Kristian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
16.09
Godina
2014
Stranica
43
Mentor
Dobrinić, Damir
Neposredni voditelj
Gregurec, Iva
Ključne riječi
subliminalne poruke ; kupnja ; psihologija ; ponašanje potrošača
(subliminal messages ; purchase ; psychology ; consumer behavior)
Sažetak
Rad pobliže opisuje utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji svakog pojedinca. U sklopu rada opisuje se i sam proces odluke o kupnji, te čimbenici koji na njega utječu. Naglasak rada je na utjecaj subliminalnih poruka, koje su ispod praga svijesti, a bitno utječu na odluku o kupnji. Sam rad će biti potkrijepljen primjerima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin