Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 819109

Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji


Stančin, Kristian
Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin


CROSBI ID: 819109 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji
(Impact of subliminal messages in purchasing decisions)

Autori
Stančin, Kristian

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike

Mjesto
Varaždin

Datum
16.09

Godina
2014

Stranica
43

Mentor
Dobrinić, Damir

Neposredni voditelj
Gregurec, Iva

Ključne riječi
subliminalne poruke ; kupnja ; psihologija ; ponašanje potrošača
(subliminal messages ; purchase ; psychology ; consumer behavior)

Sažetak
Rad pobliže opisuje utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji svakog pojedinca. U sklopu rada opisuje se i sam proces odluke o kupnji, te čimbenici koji na njega utječu. Naglasak rada je na utjecaj subliminalnih poruka, koje su ispod praga svijesti, a bitno utječu na odluku o kupnji. Sam rad će biti potkrijepljen primjerima

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Kristian Stančin (autor)

Avatar Url Damir Dobrinić (mentor)

Avatar Url Iva Gregurec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stančin, Kristian
Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Stančin, K. (2014) 'Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stan\v{c}in, Kristian}, year = {2014}, pages = {43}, keywords = {subliminalne poruke, kupnja, psihologija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Utjecaj subliminalnih poruka na odluku o kupnji}, keyword = {subliminalne poruke, kupnja, psihologija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stan\v{c}in, Kristian}, year = {2014}, pages = {43}, keywords = {subliminal messages, purchase, psychology, consumer behavior}, title = {Impact of subliminal messages in purchasing decisions}, keyword = {subliminal messages, purchase, psychology, consumer behavior}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font