Pregled bibliografske jedinice broj: 818855
Analiza pouzdanosti mjernog instrumenta za procjenu straha u djece koja pohađaju obuku neplivača
Analiza pouzdanosti mjernog instrumenta za procjenu straha u djece koja pohađaju obuku neplivača // Zbornik naučnih i stručnih radova „Sport i zdravlje“
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 2014. str. 165-170 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 818855 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza pouzdanosti mjernog instrumenta za procjenu straha u djece koja pohađaju obuku neplivača
(Analysis of the reliability of a measuring instrument for assessing fear among children who attend swimming lessons for non-swimmers)
Autori
Kuzmanić, Biljana ; Benić, Jure ; Sekulić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik naučnih i stručnih radova „Sport i zdravlje“
/ - , 2014, 165-170
Skup
7. međunarodni simpozijum "Sport i zdravlje"
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 10.10.2014. - 11.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
objektivnost; faktorska valjanost; plivanje
(objectivity; factorial validity; swimming)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je provjeriti pouzdanost mjernog instrumenta za procjenu straha u djece koja pohađaju obuku neplivača. Istraživanje je provedeno na uzorku od 20 djece koja su pohađala tečaj obuke neplivača u plivačkom klubu „Mornar“, u trajanju od 3 tjedna, u dobi od 4 do 5 godina. U djece se provodila procjena djetetovog ponašanja u obuci neplivača s pomoću semantičkog diferencijala koji se sastoji od 16 ljestvica s 10 stupnjeva na čijim su krajevima bipolarni pridjevi, mjernog instrumenta konstruiranog za potrebe ovog istraživanja. Procjenu su obavila tri ocjenjivača, plivačka trenera, s prethodnim iskustvom u radu s djecom u obuci neplivača. Dobra pouzdanost (objektivnost) sudaca utvrđena je Cronbach alpha koeficijentom i vrijednostima inter-item korelacije te se varijable mogu koristiti u daljnjim istraživanjima. Za određivanje latentnih dimenzija varijabli za procjenu straha djece u obuci neplivača korištena je faktorska analiza kojom su utvrđena dva značajna faktora. Analizom varijance utvrđeno je da nema statistički značajnih razlika između skupine djece koji su položili tečaj i skupine koja nije položila tečaj obuke plivanja što bi značilo da ovo nisu varijable koje diferenciraju uspješne i neuspješne.
Izvorni jezik
Hrvatski