Pregled bibliografske jedinice broj: 818599
Kvaliteta visokih učilišta razvoj ključnih pokazatelja uspješnosti na Veleučilištu
Kvaliteta visokih učilišta razvoj ključnih pokazatelja uspješnosti na Veleučilištu // Zbornik radova Ljudi - temelj uspješnosti sustava upravljanja 16. hrvatska konferencija o kvaliteti i 7. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu / Šimunec, Krunoslav (ur.).
Poreč: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2016. str. 70-80 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 818599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta visokih učilišta razvoj ključnih pokazatelja uspješnosti na Veleučilištu
(Quality of higher education development of key performance indicators at the Polytechnic)
Autori
Budimir, Verica, Jeleč Raguž, Mirjana, Pandžić, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova Ljudi - temelj uspješnosti sustava upravljanja 16. hrvatska konferencija o kvaliteti i 7. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu
/ Šimunec, Krunoslav - Poreč : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2016, 70-80
Skup
Međunarodni stručni i znanstveni skup 16. hrvatska konferencija o kvaliteti i 7. znanstveni skup Hrvatskog društva za kvalitetu
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 19.05.2016. - 21.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ključni pokazatelji uspješnosti ; definiranje ; mjerenje ; praćenje ; izvještavanje
(key performance indicators ; defining ; measuring ; monitoring ; reporting)
Sažetak
Mjerenje uspješnosti predstavlja jedan od imperativa i izazova pred kojim se nalazi sustav hrvatskog visokog obrazovanja današnjice. Razvijeni visokoškolski sustavi u okruženju, kao što su kanadski, australski i sustav Velike Britanije već duži niz godina mjere i prate uspješnost visokih učilišta. Pri definiranju ključnih pokazatelja uspješnosti naša visoka učilišta se susreću s brojnim problemima. Sektorski pokazatelji, koji bi trebali biti temelj i orijentir za definiranje pokazatelja ustanova, u Hrvatskoj ne postoje. Informacije su često raspršene po cijelom sustavu što otežava njihovo prikupljanje i praćenje. Izbor pokazatelja složeno je pitanje, uvjetovano potrebama dionika, čiji interesi i potrebe mogu biti ne samo različiti, već i suprotstavljeni. Cilj rada je stoga istražiti primjere dobre prakse mjerenja uspješnosti razvijenih sustava te na osnovu donesenih zaključaka prikazati definiranje ključnih pokazatelja i njihovu primjenu u praćenju uspješnosti hrvatskih visokih učilišta. Autori u radu predlažu metodologiju izrade pokazatelja, način mjerenja i praćenja uspješnosti te prikazuju rezultate provedenog mjerenja za trogodišnje razdoblje na primjeru jednog Veleučilišta. Na osnovu provedene analize, kao rezultat rada, prikazuje se važnost prikupljenih rezultata praćenja uspješnosti u informiranju različitih interesnih skupina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Požegi