Pregled bibliografske jedinice broj: 818347
Čimbenici oblikovanja organizacije
Čimbenici oblikovanja organizacije, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 818347 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čimbenici oblikovanja organizacije
(Factors that shape organization)
Autori
Šubić, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
30.03
Godina
2016
Stranica
56
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
ljudski potencijali ; proizvod ; kupci ; dobavljači ; okolina organizacije
(human resources ; product ; customers ; suppliers ; environment of organizations)
Sažetak
Čimbenici koji utječu na organizaciju mogu biti unutarnji i vanjski. Unutarnji čimbenici čine glavno okruženje neke organizacije i njih organizacija zapravo stvara. Kod vanjskih čimbenika to nije tako. Oni su već prisutni u okruženju organizacije kada ona počinje sa svojim djelovanjem i ne mogu se mijenjati niti se na njih može utjecati. Vrlo je važno da se međusobno nadopunjuju, tj. da poslovne aktivnosti budu povezane i usmjerene ka istom cilju jer samo tako neka organizacija može biti uspješna. Organizacije se danas susreću sa brojnim pravnim, političkim, pa čak i kulturnim i društvenim problemima u svojem poslovanju. Moraju uključiti mnoge čimbenike, kako god im to ponekad može biti teško. Ljudski potencijali imaju ključnu ulogu u vođenju organizacija. Oni mogu uvelike pridonijeti uspješnosti organizacije, ali za to trebaju biti sposobni, odlučni i motivirani. Proizvod je taj koji mora privući, ali i zadržati kupca. Najveći značaj neke organizacije su kupci zbog čijih potreba ona i postoji te njezina uspješnost ovisi o kupčevim željama i potrebama koje treba zadovoljiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija