Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 818189

TKO JE PUBLIKA PUBLICI? Medijske reprezentacije književne publike


Žužul, Ivana
TKO JE PUBLIKA PUBLICI? Medijske reprezentacije književne publike // Dani hvarskog kazališta. Publika i kritika. / Senker, Boris ; Glunčić-Bužančić, Vinka (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2016. str. 366-380 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 818189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TKO JE PUBLIKA PUBLICI? Medijske reprezentacije književne publike
(Who is the audience to the audience? Media representations of literary audience)

Autori
Žužul, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dani hvarskog kazališta. Publika i kritika. / Senker, Boris ; Glunčić-Bužančić, Vinka - Zagreb : Split : Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2016, 366-380

ISBN
978-953-347-082-5

Skup
Dani hvarskog kazališta. Publika i kritika.

Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 06.05.2015. - 09.05.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
književna publika; čitatelj; čitanje; reprezentacija; mediji
(literary audience; readers; perusal; representation; media)

Sažetak
Tekst se bavi kulturološkim učincima medijskih reprezentacija književne publike i međuoodnosa književnog teksta i publike. Poznato je u suvremenoj kulturnoj teoriji da se o književnoj publici ne može misliti tek kao o adresiranoj skupini konstruiranoj medijskim industrijama. Već nas Gramscijev model hegemonijske moći u medijima uči da moć nije isključivo nametnuta “odozgo”, nego podrazumijeva i dobrovoljno pristajanje “odozdo”. U konačnici svrha je rada upozoriti na šire posljedice pristajanja na jednostrano čitanje književne publike ili čitanja koje se obično nameće u masovnim medijima.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju

Profili:

Avatar Url Ivana Žužul (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žužul, Ivana
TKO JE PUBLIKA PUBLICI? Medijske reprezentacije književne publike // Dani hvarskog kazališta. Publika i kritika. / Senker, Boris ; Glunčić-Bužančić, Vinka (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Književni krug Split, 2016. str. 366-380 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Žužul, I. (2016) TKO JE PUBLIKA PUBLICI? Medijske reprezentacije književne publike. U: Senker, B. & Glunčić-Bužančić, V. (ur.)Dani hvarskog kazališta. Publika i kritika..
@article{article, author = {\v{Z}u\v{z}ul, Ivana}, year = {2016}, pages = {366-380}, keywords = {knji\v{z}evna publika, \v{c}itatelj, \v{c}itanje, reprezentacija, mediji}, isbn = {978-953-347-082-5}, title = {TKO JE PUBLIKA PUBLICI? Medijske reprezentacije knji\v{z}evne publike}, keyword = {knji\v{z}evna publika, \v{c}itatelj, \v{c}itanje, reprezentacija, mediji}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Knji\v{z}evni krug Split}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}u\v{z}ul, Ivana}, year = {2016}, pages = {366-380}, keywords = {literary audience, readers, perusal, representation, media}, isbn = {978-953-347-082-5}, title = {Who is the audience to the audience? Media representations of literary audience}, keyword = {literary audience, readers, perusal, representation, media}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Knji\v{z}evni krug Split}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font