Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 818186

The Application of Fuzzy Logic to customer scoring


Merkaš, Zvonko
The Application of Fuzzy Logic to customer scoring // 16th International Conference on Information and Intelligent Systems – IIS 2005 / Bača, Miroslav (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 295-302 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 818186 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
The Application of Fuzzy Logic to customer scoring

Autori
Merkaš, Zvonko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
16th International Conference on Information and Intelligent Systems – IIS 2005 / Bača, Miroslav - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2005, 295-302

Skup
16th International Conference on Information and Intelligent Systems – IIS 2005

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.09.2005. - 23.09.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Fazi logika ; CRM
(Fuzzy Logic ; CRM)

Sažetak
Korištenje fuzzy logike u procesu implementacije alata za upravljanje odnosima s poslovnim partnerima (Customer Relatioship Managment - CRM) unaprijeđuje korištenje ovakvih sustava odnosno omogućava kvalitetnije razumijevanje ponašanja poslovnih partnera. Kao podloga razvoja strategije odnosa sa klijentima u radu je izvršeno vrednovanje (scoring) partnera pomoću fuzzy ekspertnih sustava. Vrednovanje partnera odnosno definiranje ključnih elemenata za opis partnera započinje definicijom ključnih indikatora. Nakon izvršene verifikacije postojanja definiranih ključnih indikatora, njihovog izvođenja iz podataka transakcijske baze ili pribave iz eksternih izvora izvode se potrebne obrade. Određivanje raspona vrijednosti odnosno definiranje algoritama za dobivanje vrijednosti varijabli predstavlja osnovu za izrada jedinstvene tablice sa vrijednostima ključnih identifikatora. Izrađeni prototip raspona varijabli koristi se u izradi modela s pravilima i interakcijama između pravila. Rezultati testiranja prototipa razvijenog modela na testnim podacima uvod su u provođenje pravog vrednovanja na realnim pretprocesiranim podacima. Dobiveni rezultati ugrađuju se i koriste sa alatom za upravljanje odnosa s poslovnim partnerima, sukladno razrađenoj strategiji odnosa sa klijentima ovisno o postignutoj vrijednosti. Rezultati proizašli iz modela koriste se kao ulazni parametri za predviđanje vjerojatnosti kupovine određene robe ili usluge prema prethodno definiranim tipovima korisnika. Iako je primjena metoda u poslovanju vrlo česta, primjena u području znanstvenog istraživanja poslovanja i menadžmenta je prilično rijetka. U ovom radu autori prikazuju mogućnosti ovakve primjene metodologije u sklopu šireg istraživanja stupnjeva zrelosti primjene u tvrtkama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Zvonko Merkaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Merkaš, Zvonko
The Application of Fuzzy Logic to customer scoring // 16th International Conference on Information and Intelligent Systems – IIS 2005 / Bača, Miroslav (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 295-302 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Merkaš, Z. (2005) The Application of Fuzzy Logic to customer scoring. U: Bača, M. (ur.)16th International Conference on Information and Intelligent Systems – IIS 2005.
@article{article, author = {Merka\v{s}, Zvonko}, editor = {Ba\v{c}a, M.}, year = {2005}, pages = {295-302}, keywords = {Fazi logika, CRM}, title = {The Application of Fuzzy Logic to customer scoring}, keyword = {Fazi logika, CRM}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Merka\v{s}, Zvonko}, editor = {Ba\v{c}a, M.}, year = {2005}, pages = {295-302}, keywords = {Fuzzy Logic, CRM}, title = {The Application of Fuzzy Logic to customer scoring}, keyword = {Fuzzy Logic, CRM}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font