Pregled bibliografske jedinice broj: 818075
Boje za djecu u marketingu i medijima
Boje za djecu u marketingu i medijima, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za multimediju, Varaždin
CROSBI ID: 818075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Boje za djecu u marketingu i medijima
(Colours for children in the marketing and media)
Autori
Gros, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za multimediju
Mjesto
Varaždin
Datum
13.11
Godina
2015
Stranica
55
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
psihologija boja ; boje za djecu ; boje u marketingu ; boje u medijima
(psychology of color ; color for children ; color in marketing ; color in the media)
Sažetak
Korištenje boja kao sredstvo za izazivanje emocionalnih reakcija rašireno je u marketingu i medijima. Bilo da se radi o odraslima ili o djeci, uporaba boja je svuda oko nas i nemoguće je ne imati emocionalne reakcije na određene proizvode. Psihologija boja za djecu pokazuje se kao jedan od ključnih elemenata u marketingu i medijima koji mogu privući djecu, koje nadalje šire svoje konzumerističke horizonte a samim time i navike. Neposrednim djelovanjem na djecu, djelujemo i na roditelje. U ovom radu je prikazan način na koji proizvođači usklađuju svoje potrebe marketinga i promocije sa svim saznanjima o psihologiji boja koja je ključni dio dizajna.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Psihologija