Pregled bibliografske jedinice broj: 818055
Ugrožava li Internet marketing privatnost korisnika?
Ugrožava li Internet marketing privatnost korisnika? // Konferencija o zaštiti osobnih podataka "Privatnost 2013."
Zagreb, Hrvatska, 2013. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 818055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ugrožava li Internet marketing privatnost korisnika?
(Does internet marketing threaten user privacy?)
Autori
Vukelić, Bernard ; Tabak M. ; Vrca M.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Izvornik
Konferencija o zaštiti osobnih podataka "Privatnost 2013."
/ - , 2013
Skup
Konferencija o zaštiti osobnih podataka "Privatnost 2013."
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
internet marketing; privatnost
(internet marketing; privacy)
Sažetak
U današnje vrijeme postoji više od 600 različitih tehnika za praćenje ponašanja korisnika na internetu odnosno na posjećenim web sjedištima kojima se koriste različite kompanije. S obzirom na takve brojke može se reći da je potpuna privatnost na internetu nemoguća. U radu su prikazane tehnike praćenja ponašanja korisnika na web stranicama programima Google Analytics i Clicktale.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti