Pregled bibliografske jedinice broj: 817912
Internet marketing i oglašavanje na primjeru portala eMedjimurje.hr
Internet marketing i oglašavanje na primjeru portala eMedjimurje.hr, 2015., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 817912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet marketing i oglašavanje na primjeru portala
eMedjimurje.hr
(Internet marketing and advertising in the case of
portal eMedjimurje.hr)
Autori
Kovačić, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
24.04
Godina
2015
Stranica
70
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
Marketing ; Internet ; portal ; banner ; Internet trgovina
(Marketing ; Internet ; Web portal ; Banner ; Internet shop)
Sažetak
U diplomskom radu obradila sam temu o Internet marketingu i oglašavanju na primjeru portala eMedjimurje.hr. U prvom dijelu rada predstavljen je uvod u temu rada. U drugom dijelu rada opisan je pojam, svrha i oblici Internet marketinga. U trećem dijelu navela sam prednosti oglašavanja Internet marketinga, elemente i sadržaj Internet stranica. U četvrtom dijelu rada opisala sam ponašanje potrošača na Internetu. U petom dijelu rada su opisane prednosti i problemi Internet oglašavanja i Internet trgovine koje su podjeljene na prednosti za potrošaće i prednosti za prodavače. U prošlosti je postojalo samo tradicionalno ne ciljano reklamiranje putem novina, radija, časopisa, televizije i izravne pošte. Internet je izmijenio pravila. U šetom dijelu rada navela sam nova i stara pravila marketinga i PR-a. Internet u Hrvatskoj postaje prisutan u svim oblicima poslovanja, pa tako i oglašavanje putem Interneta postaje sve važnije što je opisano u sedmom dijelu rada. U osmom dijelu rada opisala sam Internet oglašavanje u Republici Hrvatskoj na primjeru portala eMedjimurje.hr. Objasnila sam viziju, misiju, cilj portala, te pomoću besplatnih Internet alata prikazala analizu i istraživanja u odnosu na ostale portale u Hrvatskoj. U devetom dijelu donijela sam zaključak rada. Cilj rada je opisati načine oglašavanja, postojeće probleme, prednosti i procjene zašto se tvrtke moraju oglašavati kako bi bile konkurentne, te uspješno poslovale u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti