Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 817912

Internet marketing i oglašavanje na primjeru portala eMedjimurje.hr


Kovačić, Mateja
Internet marketing i oglašavanje na primjeru portala eMedjimurje.hr, 2015., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 817912 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Internet marketing i oglašavanje na primjeru portala eMedjimurje.hr
(Internet marketing and advertising in the case of portal eMedjimurje.hr)

Autori
Kovačić, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
24.04

Godina
2015

Stranica
70

Mentor
Hunjet, Anica

Ključne riječi
Marketing ; Internet ; portal ; banner ; Internet trgovina
(Marketing ; Internet ; Web portal ; Banner ; Internet shop)

Sažetak
U diplomskom radu obradila sam temu o Internet marketingu i oglašavanju na primjeru portala eMedjimurje.hr. U prvom dijelu rada predstavljen je uvod u temu rada. U drugom dijelu rada opisan je pojam, svrha i oblici Internet marketinga. U trećem dijelu navela sam prednosti oglašavanja Internet marketinga, elemente i sadržaj Internet stranica. U četvrtom dijelu rada opisala sam ponašanje potrošača na Internetu. U petom dijelu rada su opisane prednosti i problemi Internet oglašavanja i Internet trgovine koje su podjeljene na prednosti za potrošaće i prednosti za prodavače. U prošlosti je postojalo samo tradicionalno ne ciljano reklamiranje putem novina, radija, časopisa, televizije i izravne pošte. Internet je izmijenio pravila. U šetom dijelu rada navela sam nova i stara pravila marketinga i PR-a. Internet u Hrvatskoj postaje prisutan u svim oblicima poslovanja, pa tako i oglašavanje putem Interneta postaje sve važnije što je opisano u sedmom dijelu rada. U osmom dijelu rada opisala sam Internet oglašavanje u Republici Hrvatskoj na primjeru portala eMedjimurje.hr. Objasnila sam viziju, misiju, cilj portala, te pomoću besplatnih Internet alata prikazala analizu i istraživanja u odnosu na ostale portale u Hrvatskoj. U devetom dijelu donijela sam zaključak rada. Cilj rada je opisati načine oglašavanja, postojeće probleme, prednosti i procjene zašto se tvrtke moraju oglašavati kako bi bile konkurentne, te uspješno poslovale u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Kovačić, Mateja
Internet marketing i oglašavanje na primjeru portala eMedjimurje.hr, 2015., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin
Kovačić, M. (2015) 'Internet marketing i oglašavanje na primjeru portala eMedjimurje.hr', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Mateja}, year = {2015}, pages = {70}, keywords = {Marketing, Internet, portal, banner, Internet trgovina}, title = {Internet marketing i ogla\v{s}avanje na primjeru portala eMedjimurje.hr}, keyword = {Marketing, Internet, portal, banner, Internet trgovina}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Mateja}, year = {2015}, pages = {70}, keywords = {Marketing, Internet, Web portal, Banner, Internet shop}, title = {Internet marketing and advertising in the case of portal eMedjimurje.hr}, keyword = {Marketing, Internet, Web portal, Banner, Internet shop}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font