Pregled bibliografske jedinice broj: 817836
Kako potaknuti inoviranje
Kako potaknuti inoviranje // Poslovni savjetnik, 12 (2016), 4; 36-36 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 817836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako potaknuti inoviranje
(How to stimulate innovation)
Autori
Rupčić, Nataša
Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 12
(2016), 4;
36-36
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Inoviranje; kreativnost; ljudski potencijali
(Innovation; creativity; human potentials)
Sažetak
Inoviranje je kreativan proces koji podrazumijeva znanje, ali i kreativni zamah koji se temelji na intuiciji, slobodi i težnji ka novom. Ako se zaposlenici ne identificiraju s misijom te ako ne osjećaju poveznicu s poduzećem i drugim zaposlenicima čak i ako ne rade, inoviranje nije izgledno. Druga temeljna stavka je izgraditi naviku inoviranja. Ljudi su bića čije je ponašanje uvjetovano usađenim obrascima ponašanja, odnosno mentalnim modelima. Treća najvažnija stavka odnosi se na strah od iznošenja ideja koji je za mnoge najveća prepreka prilikom inoviranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA