Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 817395

Uloga multimedije u mrežnim tutorijalima na primjeru tutorijala za informacijsku pismenost


Špadić, Marin
Uloga multimedije u mrežnim tutorijalima na primjeru tutorijala za informacijsku pismenost, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar


CROSBI ID: 817395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga multimedije u mrežnim tutorijalima na primjeru tutorijala za informacijsku pismenost
(The role of multimedia in online tutorials examined on the information literacy tutorials)

Autori
Špadić, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za informacijske znanosti

Mjesto
Zadar

Datum
23.09

Godina
2014

Stranica
36

Mentor
Stričević, Ivanka

Ključne riječi
mrežni tutorijal; multimedijski elementi; informacijska pismenost; multimedija
(online tutorial; multimedia elements; information literacy; multimedia)

Sažetak
U radu se raspravlja o ulozi multimedije u mrežnim tutorijalima. Mrežni tutorijali omogućuju učenje na daljinu uz pomoć računala, te im se može pristupiti u bilo koje vrijeme uz pomoć Interneta. Tutorijali služe da bi prezentirali osnovna znanja i vještine koje korisnik želi svladati. Cilj svakog tutorijala jest obrazovati korisnika, ali načini na koje se to izvodi se razlikuju. Stoga razlikujemo tutorijale koji ne daju povratne informacije i tutorijale koji daju povratne informacije. Za mrežne tutorijale je bitno da osim dinamičnosti, interaktivnosti i skalabilnosti budu i multimedijalni, odnosno da sadrže različite elemente multimedijalnosti a to su tekst, grafika, animacija, zvuk - audio zapis i video zapis. Za usporednu analizu su odabrani mrežni tutorijal za informacijsku pismenost „Internet Detective“ koji je nastao suradnjom osoblja sa Sveučilišta u Bristolu i Sveučilišta Metropolitan u Manchesteru i tutorijal „Where do I start?“ knjižnice Državnog Sveučilišta u Coloradu. U radu se istražuje koji tutorijal više odgovara karakteristikama koje se od takvog obrazovnog materijala zahtijevaju i koji je i zašto privlačniji za korištenje. Na temelju istraživanja literature i usporednom analizom dvaju mrežnih tutorijala može se zaključiti da je multimedija važno obilježje svakog tutorijala jer može pridonijeti boljem zapamćivanju i razumijevanju sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Ivanka Stričević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Špadić, Marin
Uloga multimedije u mrežnim tutorijalima na primjeru tutorijala za informacijsku pismenost, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar
Špadić, M. (2014) 'Uloga multimedije u mrežnim tutorijalima na primjeru tutorijala za informacijsku pismenost', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za informacijske znanosti, Zadar.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}padi\'{c}, Marin}, year = {2014}, pages = {36}, keywords = {mre\v{z}ni tutorijal, multimedijski elementi, informacijska pismenost, multimedija}, title = {Uloga multimedije u mre\v{z}nim tutorijalima na primjeru tutorijala za informacijsku pismenost}, keyword = {mre\v{z}ni tutorijal, multimedijski elementi, informacijska pismenost, multimedija}, publisherplace = {Zadar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}padi\'{c}, Marin}, year = {2014}, pages = {36}, keywords = {online tutorial, multimedia elements, information literacy, multimedia}, title = {The role of multimedia in online tutorials examined on the information literacy tutorials}, keyword = {online tutorial, multimedia elements, information literacy, multimedia}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font