Pregled bibliografske jedinice broj: 817379
Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama
Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama, 2016., doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, Varaždin
CROSBI ID: 817379 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama
(The factors of teacher's acceptance of e- learning and competence for its implementation at higher education institutions)
Autori
Babić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Mjesto
Varaždin
Datum
11.05
Godina
2016
Stranica
418
Mentor
Bubaš, Goran ; Čičin-Šain, Marina
Ključne riječi
prihvaćanje e-učenja ; visokoškolski nastavnici ; e-obrazovanje ; kompetencije za e-učenje
(acceptance of e-learning ; higher education teachers ; e-education ; e-learning competence)
Sažetak
Provedeno istraživanje u ovom doktorskom radu objašnjava povezanost činitelja kompetencije za e-učenje i drugih činitelja s prihvaćanjem e- učenja i stupnjem njegove primjene u hibridnoj nastavnoj praksi kod visokoškolskih nastavnika te utvrđuje činitelje vezane uz razlike među visokoškolskim nastavnicima koji koriste i koji ne koriste tehnologije za e-učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin