Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 817379

Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama


Babić, Snježana
Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama, 2016., doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, Varaždin


CROSBI ID: 817379 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama
(The factors of teacher's acceptance of e- learning and competence for its implementation at higher education institutions)

Autori
Babić, Snježana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Mjesto
Varaždin

Datum
11.05

Godina
2016

Stranica
418

Mentor
Bubaš, Goran ; Čičin-Šain, Marina

Ključne riječi
prihvaćanje e-učenja ; visokoškolski nastavnici ; e-obrazovanje ; kompetencije za e-učenje
(acceptance of e-learning ; higher education teachers ; e-education ; e-learning competence)

Sažetak
Provedeno istraživanje u ovom doktorskom radu objašnjava povezanost činitelja kompetencije za e-učenje i drugih činitelja s prihvaćanjem e- učenja i stupnjem njegove primjene u hibridnoj nastavnoj praksi kod visokoškolskih nastavnika te utvrđuje činitelje vezane uz razlike među visokoškolskim nastavnicima koji koriste i koji ne koriste tehnologije za e-učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Goran Bubaš (mentor)

Avatar Url Marina Čičin-Šain (mentor)

Avatar Url Snježana Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Snježana
Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama, 2016., doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, Varaždin
Babić, S. (2016) 'Činitelji nastavničkoga prihvaćanja e-učenja i kompetencije za njegovu primjenu na visokoškolskim ustanovama', doktorska disertacija, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2016}, pages = {418}, keywords = {prihva\'{c}anje e-u\v{c}enja, visoko\v{s}kolski nastavnici, e-obrazovanje, kompetencije za e-u\v{c}enje}, title = {\v{C}initelji nastavni\v{c}koga prihva\'{c}anja e-u\v{c}enja i kompetencije za njegovu primjenu na visoko\v{s}kolskim ustanovama}, keyword = {prihva\'{c}anje e-u\v{c}enja, visoko\v{s}kolski nastavnici, e-obrazovanje, kompetencije za e-u\v{c}enje}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2016}, pages = {418}, keywords = {acceptance of e-learning, higher education teachers, e-education, e-learning competence}, title = {The factors of teacher's acceptance of e- learning and competence for its implementation at higher education institutions}, keyword = {acceptance of e-learning, higher education teachers, e-education, e-learning competence}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font