Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 816958

UČITELJSKA PROCJENA POKAZATELJA KVALITETE INKLUZIJE


Wagner Jakab, Ana; Lisak, Natalija; Cvitković, Daniela
UČITELJSKA PROCJENA POKAZATELJA KVALITETE INKLUZIJE // INCLUSIVE THEORY AND PRACTICE INTERNATIONAL THEMATIC COLLECTION OF PAPERS / Potić, Srećko ; Golubović, Špela ; Šćepanović, Marinela (ur.).
Novi Sad: Society of defectologists of Vojvodina, Novi Sad, 2016. str. 39-50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 816958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UČITELJSKA PROCJENA POKAZATELJA KVALITETE INKLUZIJE
(TEACHERS ASSESSMENT OF INDICATORS FOR INCLUSION)

Autori
Wagner Jakab, Ana ; Lisak, Natalija ; Cvitković, Daniela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
INCLUSIVE THEORY AND PRACTICE INTERNATIONAL THEMATIC COLLECTION OF PAPERS / Potić, Srećko ; Golubović, Špela ; Šćepanović, Marinela - Novi Sad : Society of defectologists of Vojvodina, Novi Sad, 2016, 39-50

ISBN
978-86-80326-02-3

Skup
Osma međunarodna konferencija "Inkluzivna teorija i praksa: Vaspitano-obrazovni, (re)habilitacioni i savetodavni rad"

Mjesto i datum
Sombor, Srbija, 13.05.2016. - 15.05.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učitelji; pokazatelji; kvaliteta; inkluzija; sustav obrazovanja
(teachers; indicators; quality; inclusion; schools)

Sažetak
CILJ:Cilj ovog rada bio je provjeriti kako faktori radnog okruženja, stručne podrške za rad s djecom s teškoćama te mogućnosti dodatnih edukacija, kao nezavisne varijable, utječu na procjenu učitelja o inkluzivnosti u razredu, školi te procjeni inkluzivnih pokazatelja općenito, na tri podljestvice Ljestvice procjene kvalitete inkluzije u školi : Inkluzivna organizacija škole, Inkluzivni pristup u razredu i Objektivni indikatori kvalitete inkluzije. Ljestvice su temeljene na konceptu inkluzije autora Booth i Ainscow (2011). METODE: Prikazano istraživanje dio je međunarodnog projekta Evidence Based Education European Strategic Model for School Inclusion (EBE-ESEMOSI). U istraživanju je sudjelovalo 114 učiteljica i 6 učitelja iz drugih razreda 69 osnovnih škola grada Zagreba i Zagrebačke županije. Kriterij odabira učitelja bio je prisustvo učenika s teškoćama u razredu. Kako bi se odgovorilo na cilj i hipoteze provedeni su t-testovi i ANOVA za nezavisne uzorke. REZULTATI: Nalazi istraživanja potvrđuju postavljene hipoteze, te je dobiveno kako učitelji koji potječu iz pozitivnog radnog okružja, imaju stručnu podrške te su bili uključeni u dodatne edukacije statistički značajno povoljnije procjenjuju kvalitetu inkluzije u školi na pojedinim pod ljestvicama Ljestvici procjene kvalitete inkluzije u školi. ZAKLJUČAK: Dobiveni rezultati upućuju na daljnju potrebu sustavnog vrednovanja procesa inkluzije u obrazovanju, kako bi dobio uvid u njezine odrednice te kako bi se dale jasne smjernice za ostvarivanje poželjne kvalitete i planirao daljnji razvoj u smislu razvoja inkluzivne kulture i politike te implementacije inkluzivne prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Wagner Jakab, Ana; Lisak, Natalija; Cvitković, Daniela
UČITELJSKA PROCJENA POKAZATELJA KVALITETE INKLUZIJE // INCLUSIVE THEORY AND PRACTICE INTERNATIONAL THEMATIC COLLECTION OF PAPERS / Potić, Srećko ; Golubović, Špela ; Šćepanović, Marinela (ur.).
Novi Sad: Society of defectologists of Vojvodina, Novi Sad, 2016. str. 39-50 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Wagner Jakab, A., Lisak, N. & Cvitković, D. (2016) UČITELJSKA PROCJENA POKAZATELJA KVALITETE INKLUZIJE. U: Potić, S., Golubović, Š. & Šćepanović, M. (ur.)INCLUSIVE THEORY AND PRACTICE INTERNATIONAL THEMATIC COLLECTION OF PAPERS.
@article{article, author = {Wagner Jakab, Ana and Lisak, Natalija and Cvitkovi\'{c}, Daniela}, year = {2016}, pages = {39-50}, keywords = {u\v{c}itelji, pokazatelji, kvaliteta, inkluzija, sustav obrazovanja}, isbn = {978-86-80326-02-3}, title = {U\v{C}ITELJSKA PROCJENA POKAZATELJA KVALITETE INKLUZIJE}, keyword = {u\v{c}itelji, pokazatelji, kvaliteta, inkluzija, sustav obrazovanja}, publisher = {Society of defectologists of Vojvodina, Novi Sad}, publisherplace = {Sombor, Srbija} }
@article{article, author = {Wagner Jakab, Ana and Lisak, Natalija and Cvitkovi\'{c}, Daniela}, year = {2016}, pages = {39-50}, keywords = {teachers, indicators, quality, inclusion, schools}, isbn = {978-86-80326-02-3}, title = {TEACHERS ASSESSMENT OF INDICATORS FOR INCLUSION}, keyword = {teachers, indicators, quality, inclusion, schools}, publisher = {Society of defectologists of Vojvodina, Novi Sad}, publisherplace = {Sombor, Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font