Pregled bibliografske jedinice broj: 816865
Zadaci i uloga vođe u procesu restrukturiranja sustava upravljanja
Zadaci i uloga vođe u procesu restrukturiranja sustava upravljanja // Sistem kvaliteta uslov za uspešno poslovanje i konkurentnost / Punoševac, Zoran (ur.).
Kruševac: Asocijacija za kvalitet i standardizaciju Srbije, 2014. str. 61-69 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 816865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadaci i uloga vođe u procesu restrukturiranja sustava upravljanja
(Tasks and the Role of Leader in Restructuring process of Management System)
Autori
Drljača, Miroslav ; Zado Bešker, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Sistem kvaliteta uslov za uspešno poslovanje i konkurentnost
/ Punoševac, Zoran - Kruševac : Asocijacija za kvalitet i standardizaciju Srbije, 2014, 61-69
ISBN
978-86-909341-9-5
Skup
XVI. nacionalni i II. međunarodni naučno stručni skup SISTEM KVALITETA USLOV ZA USPEŠNO POSLOVANJE I KONKURENTNOST
Mjesto i datum
Kopaonik, Srbija, 10.12.2014. - 12.12.2014
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
vođa; sustav upravljanja; restrukturiranje
(leader; management system; restructuring)
Sažetak
Sažetak: U uvjetima tržišne ekonomije organizacije stalno trebaju poboljšavati svoju konkurentsku sposobnost. To zahtijeva kontinuitet promjena i poboljšanja sustava upravljanja. Ponekad su te promjene sveobuhvatne i korjenite te obuhvaćaju sve strukturne elemente sustava upravljanja. U cilju tih promjena vrhovni menadžment, odnosno vođa, se najčešće odlučuje za restrukturiranje sustava upravljanja. Pri tom treba realizirati dvije značajne grupe zadataka: 1) osiguravanje svih pretpostavki za uspjeh projekta restrukturiranja i 2) upravljanje procesom restrukturiranja, odnosno provedbom. Vrhovni menadžment odnosno vođa svojom kompetencijom, autoritetom, stupnjem svjesnosti i odgovornošću treba osigurati uspjeh projekta restrukturiranja sustava upravljanja. Proces restrukturiranja često se provodi u nestabilnim uvjetima, kako u organizaciji tako i u okruženju. Uspjeh procesa restrukturiranja u najvećoj mjeri ovisi o kompetenciji vrhovnog menadžmenta, odnosno vođe. U radu autor pojašnjava proces restrukturiranja sustava upravljanja i ulogu menadžmenta, odnosno vođe, u tom procesu. Summary: In conditions of market economy organizations constantly need to improve their competitiveness. It requires continuity of changes of management system. Sometimes this changes are comprehensive and radical and comprising all structural elements of management system. The purpose of these changes top management or leader, usually opts for the management system restructuring. At the same time two important groups of tasks need to be realized: 1) ensuring all assumptions for restructuring process success and 2) managing of the restructuring process which means implementation, too. Top management or leader need to ensure the success of the restructuring process of management system by its competence, authority, level of consciousness and responsibility. The restructuring process is often carried out in unstable conditions in organization and environment, too. The success of the management system restructuring process largely depends of the top management and leader competence. In this paper author delivers an explanation of the restructuring process of management system and the role of management or leader in that process.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija