Pregled bibliografske jedinice broj: 816652
Razvoj modela TQM-a uspješnih organizacija
Razvoj modela TQM-a uspješnih organizacija // 23. savetovanje "Kvalitetom u svet", Beograd, 2014. / Milić, Evica (ur.).
Beograd: FQCE-Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost, 2014. str. 21-24 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 816652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj modela TQM-a uspješnih organizacija
(Development model of TQM in Successful organizations)
Autori
Drljača, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
23. savetovanje "Kvalitetom u svet", Beograd, 2014.
/ Milić, Evica - Beograd : FQCE-Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost, 2014, 21-24
Skup
23. savetovanje "Kvalitetom u svet", Beograd, 2014
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 17.11.2014. - 19.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta; sustav upravljanja; model razvoja; TQM
(quality; management system; development model; TQM)
Sažetak
Sažetak: Total Quality Management (TQM) složena je struktura. To je istovremeno koncept, proces, sustav, filozofski pristup, poslovna strategija, tehnika i sl. Pored toga, TQM je i razvojna faza na putu ka poslovnoj izvrsnosti (Business Excellence-BE). Sve ozbiljne organizacije teže održivom uspjehu. Taj cilj teško se ostvaruje u uvjetima tržišne konkurencije. U tom nastojanju, svaka ambiciozna organizacija nastoji izgraditi vlastiti optimalan model razvoja TQM-a na putu ka poslovnoj izvrsnosti. U ovom radu autor prezentira rezultate istraživanja modela razvoja TQM-a na primjeru Zračne luke Zagreb d.o.o. (ZLZ). Struktura modela vrlo je složena i sastoji se od: institucionalnog okvira, intregriranog sustava upravljanja, kompetencije sustava upravljanja, transparentnosti, poslovne uspješnosti i vođenja. Za model karakteristične su dvije konstante: kontinuitet i kontroling. Model se uspješno primjenjuje u praksi. Summary: Total Quality Managemet (TQM)is a complex sctructure. In teh same time it is a concept, process, system, philosophical approach, business strategy, technic, etC. Also, TQM is a development stage on the road to Business Excellence (BE). All serious organizations tend to success. It is not easy to achieve this goal in circumstances of market competitiveness. In this effort every ambitious organization seeks to develop its own optimal development model of TQM on the road to BE. In this paper author presents the results of research of development model of TQM at Zagreb Airport, Ltd. (ZA). Structure of this model is very complex and consists of: Institutional framework, integrated management system, competence of management system, transparency, business success and leadership. Model is characterized by two constants: continuity and controlling. Model has been successfully applied in practice.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je objavljen i u časopisu Kvalitet i izvrsnost, Vol 3, No. 9-10, FQCE-Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost, Beograd, 2014, str. 21-24 i 91. UDC 005.6