Pregled bibliografske jedinice broj: 816456
Teorija recepcije i školska recepcija
Teorija recepcije i školska recepcija // Hum (Mostar), X (2015), 13; 84-109 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 816456 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teorija recepcije i školska recepcija
(Reception theory and school reception)
Autori
Musa, Šimun ; Šušić, Mirela
Izvornik
Hum (Mostar) (1840-233X) X
(2015), 13;
84-109
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
recepcija ; čitatelj ; učenik ; metodika književnosti
(reception ; reader ; student ; teaching methods in literature)
Sažetak
U radu se prikazuje, raščlanjuje i razjašnjava odnos teorije recepcije i školske recepcije i uloga metodike književnosti u njihovu interaktivnom procesu. Služeći se spoznajama teorije recepcije suvremena je metodika književnosti, proučavajući zakonitosti estetske recepcije književnog djela, u nastavi književnosti, kao složenom emocionalnom, misaonom i fantazijskom procesu koji se događa u susretu učenika i književnog djela i na kojeg utječe širok prostor interdisciplinarnih susreta, uspostavila – školsku recepciju. Kako je u teoriji recepcije težište na čitatelju, tako je u školskoj recepciji težište na učeniku, to jest na onome tko recepcijom književnog djela (poimanjem i doživljavanjem kao i estetskim užitkom) djelatno i suživljeno rekreira književno djelo ozbiljujući ga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad predstavlja originalno istraživanje koje
rasvjetljava nastanak i razvoj školske
recepcije te ulogu metodike književnosti u tom
procesu donoseći osobito vrijedne
književnoznanstvene i književnometodičke
prinose.
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL
- EBSCO – Full text online library (www.ebschohost.com)
- Slavus – Slavic Humanities Index (www.slavus.ca)