Pregled bibliografske jedinice broj: 816321
Važnost interpretacije bajke u nastavi primarnog obrazovanja
Važnost interpretacije bajke u nastavi primarnog obrazovanja // Nastava i nauka u vremenu i prostoru / Milenović, Živorad ; Baščarević, Snežana (ur.).
Leposavić: Učiteljski fakultet u Prizrenu - Leposavić, 2015. str. 509-519 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 816321 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost interpretacije bajke u nastavi primarnog obrazovanja
(Importance of Fairy-Tale Interpretation at the Primary School Level of Teaching)
Autori
Jurdana, Vjekoslava ; Kadum-Bošnjak, Sandra ; Boljunčić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Nastava i nauka u vremenu i prostoru
/ Milenović, Živorad ; Baščarević, Snežana - Leposavić : Učiteljski fakultet u Prizrenu - Leposavić, 2015, 509-519
ISBN
978-86-84143-46-6
Skup
Nastava i nauka u vremenu i prostoru
Mjesto i datum
Leposavić, Kosovo, 06.03.2015. - 07.03.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
bajka ; interpretacija ; nastava ; Pepeljuga ; simbolika
(fairy tale ; interpretation ; teaching ; Cinderella ; symbolism)
Sažetak
Bajka kao književna vrsta ima posebnu ulogu i značenje u odgoju i obrazovanju naše djece. No, vremena se mijenjaju, a time i recepcija književnih djela. Kako danas mladi recipijenti primaju i prihvaćaju književna djela kao što su bajke? Jesu li im još uvijek zanimljive? Utječu li bajke na današnju djecu onako snažno i višestruko kao što su to opisale književna teorija, metodika i razvojna psihologija? U tom kontekstu vrlo su značajni stavovi samih recipijenata, naime primatelja književnoumjetničke poruke. U ovome radu ispitujemo stavove učenika primarnog obrazovanja i to o važnosti bajke „Pepeljuga“.Na temelju dobivenih podataka može se zaključiti da istraživanje podupire teoriju, ali u nekim dijelovima pokazuje potrebu za boljom i adekvatnijom interpretacijom bajke „Pepeljuga” u radu s učenicima. Kvalitetna školska interpretacija podučava učenike i tako pomaže u daljnjem školovanju i sazrijevanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli