Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 816295

Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije proizvoda s različitim stupnjem uključenosti


Anić, Marko
Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije proizvoda s različitim stupnjem uključenosti, 2016., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 816295 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije proizvoda s različitim stupnjem uključenosti
(Impact of consumer ethnocentrism on intention of consumption of products with different level of involvement)

Autori
Anić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
04.03

Godina
2016

Stranica
38

Mentor
Cerjak, Marija

Neposredni voditelj
Tomić. Marina

Ključne riječi
potrošački etnocentrizam; uključenost
(consumer ethnocentrism; involvement)

Sažetak
Istraživanje je provedeno na uzorku od 286 ispitanika s ciljem utvrđivanja stupnja potrošačkog etnocentrizma te njegova utjecaja na namjeru konzumacije dva prehrambena proizvoda s različitim stupnjem uključenosti (mliječni namaz i čokolada). Rezultati istraživanja su pokazali kako najveći udio ispitanika konzumira mliječni namaz rjeđe od jednom tjedno, dok se čokolada konzumira češće, odnosno nekoliko puta tjedno. Kod oba proizvoda ispitanicima je najvažnije obilježje proizvoda okus. Rezultati istraživanja su pokazali kako najveći udio ispitanika ima srednji stupanj potrošačkog etnocentrizma. U istraživanju je utvrđeno da stupanj potrošačkog etnocentrizma nije statistički značajno povezan s namjerom konzumacije proizvoda s različitim stupnjem uključenosti. Kod proizvoda sa visokim stupnjem uključenosti (čokolada) postoji statistički značajna povezanost između stupnja potrošačkog etnocentrizma i ponašanja u konzumaciji. Rezultati provedenog istraživanja važni su za prehrambenu industriju i marketinške stručnjake za potrebe kreiranja marketinških strategija.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anić, Marko
Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije proizvoda s različitim stupnjem uključenosti, 2016., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Anić, M. (2016) 'Utjecaj potrošačkog etnocentrizma na namjeru konzumacije proizvoda s različitim stupnjem uključenosti', diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ani\'{c}, Marko}, year = {2016}, pages = {38}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}ki etnocentrizam, uklju\v{c}enost}, title = {Utjecaj potro\v{s}a\v{c}kog etnocentrizma na namjeru konzumacije proizvoda s razli\v{c}itim stupnjem uklju\v{c}enosti}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}ki etnocentrizam, uklju\v{c}enost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ani\'{c}, Marko}, year = {2016}, pages = {38}, keywords = {consumer ethnocentrism, involvement}, title = {Impact of consumer ethnocentrism on intention of consumption of products with different level of involvement}, keyword = {consumer ethnocentrism, involvement}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font