Pregled bibliografske jedinice broj: 816000
Oblikovanje modela poslovnog upravljanja u skladu s modelima TQM-a
Oblikovanje modela poslovnog upravljanja u skladu s modelima TQM-a // Zbornik radova 14. međunarodnog simpozija o kvaliteti "Kvaliteom protiv recesije" = Proceedings of the 14th International Symposium on Quality "Quality against recession" / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2013. str. 59-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 816000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje modela poslovnog upravljanja u skladu s modelima TQM-a
(Business Management Model Designing In Accordance With The TQM Models)
Autori
Drljača, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 14. međunarodnog simpozija o kvaliteti "Kvaliteom protiv recesije" = Proceedings of the 14th International Symposium on Quality "Quality against recession"
/ Drljača, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2013, 59-76
ISBN
978-953-57036-3-1
Skup
Međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvalitetom protiv recesije" (14 ; 2013)
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 21.03.2013. - 22.03.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta; TQM; poslovno upravljanje; poslovna izvrsnot
(quality; TQM; business management; business excellence)
Sažetak
Poslovna izvrsnost često se navodi kao cilj. Ako je to cilj, onda se govori o konceptu koji se ne može zaustaviti na činjenici da su ispunjeni zahtjevi zainteresiranih strana u nekom obračunskom razdoblju. Tada se govori o TQM-u (Total Quality Management - Upravljanje potpunom kvalitetom) koji je podložan varijacijama i koji ima razvijene mehanizme stalnog poboljšanja i dokazivanja istog. TQM je dakle i proces. Poslovna izvrsnost ne može biti to isto. Bez obzira kako je nastao ovaj pojam, on sam po sebi mora predstavljati višu fazu razvoja TQM-a. Poslovna izvrsnost bi trebala predstavljati uređeni sustav upravljanja, koji ima sve što i TQM sustav, ali se nalazi u dostignutom visokom stadiju, u kojem visoko uređeni sustav upravljanja nema entropiju. U ovom radu autor istražuje TQM kao fenomen. Rezultat tog istraživanja je predloženi model poslovnog upravljanja u skladu s modelima TQM-a na putu ka poslovnoj izvrsnosti. Business Excellence (BE) often cited as a goal. If the goal is Business Excellence, then it is a talk about the concept which can’t be stopped despite that the requirements of stakeholders in some accounting period are met. In these circumstances it is discuss about TQM - Total Quality Management, which is the subject of variations and which has developed mechanisms of continuous improvement and prove of that. That means TQM is a process, too. Business Excellence can’t be the same. No matter how it was made this term, it alone needs to represent a higher level of development of TQM. Business Excellence would represent ordered management system which has all the same as a TQM, but which is on the achieved higher level on which high ordered management system doesn’t have entropy. In this paper an author researches the TQM as a phenomenon. The result of this research is a proposed business management model in accordance with the TQM models on the way to Business Excellence.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
CIP broj Zbornika radova Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu 835457 Članak, UDK: 005.6 JEL klasifikacija: L15 Izvorni znanstveni rad Naklada 350 primjeraka.