Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 815722

Krizno komuniciranje s javnošću u vezi kredita u švicarskim francima na primjeru odabranih banaka


Habunek, Matija
Krizno komuniciranje s javnošću u vezi kredita u švicarskim francima na primjeru odabranih banaka, 2015., diplomski rad, diplomski, Veleučilište VERN, Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment, Zagreb


CROSBI ID: 815722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Krizno komuniciranje s javnošću u vezi kredita u švicarskim francima na primjeru odabranih banaka
(Crisis communication with the public concerning the credits in swiss francs based on the examples of chosen banks)

Autori
Habunek, Matija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Veleučilište VERN, Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment

Mjesto
Zagreb

Datum
27.11

Godina
2015

Stranica
73

Mentor
Gregov, Zrinka

Ključne riječi
krizno komuniciranje; krizni menadžment; krizna situacija (kriza); odnosi s javnošću
(crisis communication; crisis management; crisis situation (crisis); public relations)

Sažetak
Svrha ovog rada bila je utvrditi istinu i vratiti povjerenje između banaka i građana u Hrvatskoj, nakon problema s kreditima u švicarskim francima. Nastojalo se istražiti jesu li banke pravovremeno obavijestile svoje klijente o mogućem problemu s njihovim kreditima u švicarskim francima te kako su se i kada obratile javnosti. Postavljena su sljedeća istraživačka pitanja: 1) Na koji su način banke informirale građane o problemu s kreditima u švicarskim francima? 2) Koliki je utjecaj postojanja odjela za krizno komuniciranje na brzinu reakcije i kvalitetu komuniciranja u navedenoj situaciji? 3) Postoji li veza između postojanja odjela za krizno komuniciranje i povjerenja građana prema pojedinoj banci? 4) Ima li kvaliteta kriznog komuniciranja utjecaja na razinu smanjenja plasmana kredita u pojedinoj banci? Korišteni su podaci iz literature i sekundarnih izvora te je provedeno anketiranje na uzorku od 65 klijenata i intervjui sa 6 zaposlenika 6 najvećih banaka u Hrvatskoj. Rezultati su pokazali da je povjerenje građana prema bankama, nakon problema s kreditima u švicarskim francima , smanjeno, a s time i plasmani novih kredita. Većina ispitanika je sigurna da banke nisu pravovremeno i na pravi način obavijestile klijente o mogućem problemu sa švicarskim frankom stoga je potrebno pronaći rješenje putem kojeg bi se ponovno vratilo povjerenje građana u bankarske institucije. Iz sekundarnih izvora, točnije godišnjih izvješća s web stranica banaka koje su bile uključene u istraživanje, vidljivo je da su se plasmani kredita prema građanima smanjili. Voditelji PR odjela pojedine banke koji su bili uključeni u istraživanje putem intervjua, tvrde kako problem sa švicarskim frankom nije utjecao na smanjenje plasmana novih kredita već je riječ o makroekonomskim faktorima i općenitoj lošoj gospodarskoj situaciji u cijeloj zemlji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb

Profili:

Avatar Url ZRINKA GREGOV (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Habunek, Matija
Krizno komuniciranje s javnošću u vezi kredita u švicarskim francima na primjeru odabranih banaka, 2015., diplomski rad, diplomski, Veleučilište VERN, Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment, Zagreb
Habunek, M. (2015) 'Krizno komuniciranje s javnošću u vezi kredita u švicarskim francima na primjeru odabranih banaka', diplomski rad, diplomski, Veleučilište VERN, Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Habunek, Matija}, year = {2015}, pages = {73}, keywords = {krizno komuniciranje, krizni menad\v{z}ment, krizna situacija (kriza), odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, title = {Krizno komuniciranje s javno\v{s}\'{c}u u vezi kredita u \v{s}vicarskim francima na primjeru odabranih banaka}, keyword = {krizno komuniciranje, krizni menad\v{z}ment, krizna situacija (kriza), odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Habunek, Matija}, year = {2015}, pages = {73}, keywords = {crisis communication, crisis management, crisis situation (crisis), public relations}, title = {Crisis communication with the public concerning the credits in swiss francs based on the examples of chosen banks}, keyword = {crisis communication, crisis management, crisis situation (crisis), public relations}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font