Pregled bibliografske jedinice broj: 814378
Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja
Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja. Rijeka: Centar za istraživanje djetinjstva Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2016 (monografija)
CROSBI ID: 814378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja
(Developing Scientific Literacy in Early Childhood Institution)
Autori
Vujičić, Lidija i suradnici
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Centar za istraživanje djetinjstva Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2016
Stranica
170
ISBN
978-953-7917-05-0
Ključne riječi
dokumentiranje; odgajatelj; ustanova ranog odgoja; znanstvena pismenost;
(documentation; preschool teacher; early childhood Institution; scientific literacy)
Sažetak
Ova znanstvena studija utemeljena je na sukonstruktivističkom pristupu odgojno- obrazovnom procesu pri čemu je okosnica kvalitativna metodologija: akcijsko istraživanje s etnografskim pristupom. Sastoji se od pet temeljnih cjelina: Odgajatelj i razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja ; Što podrazumijevamo pod znanstvenom pismenošću? ; Dječje teorije i proces znanstvenog opismenjavanja u ranom djetinjstvu ; Dijete: (su)konstruktor kurikuluma vlastitog učenja i razvoja ; Sociološka perspektiva o ulozi roditelja u podržavanju razvoja znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Sveučilište u Rijeci istraživačkim projektom „Kultura odgojno-obrazovne ustanove kao čimbenik (su)konstrukcije znanja“ br. 13.10.2.201