Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 814377

KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO


Vujičić, Lidija
KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 69-89


CROSBI ID: 814377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO
(CURRICULUM AND THE KINDERGARTEN CULTURE: FROM IMPLEMENTATION TO RESEARCH OR THE OTHER WAY ROUND)

Autori
Vujičić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

Urednik/ci
Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

Grad
Pula

Godina
2016

Raspon stranica
69-89

ISBN
978-953-7320-34-8

Ključne riječi
istraživanje odgojno-obrazovne prakse, kultura vrtića, nacionalni kurikulum, profesionalni razvoj
(researching educational practice, kindergarten culture, national curriculum, professional development)

Sažetak
U radu raspravljamo o poimanju kurikuluma kao dinamičnom i interaktivnom dokumentu, a nikako statičnom. Njegovo je čitanje dinamičan proces koji, prije svega, zavisi o tome kako praktičari čitaju pojedine postavke u dokumentu, odnosno kako ga interpretiraju. Zbog toga raspravljamo o značenju kurikuluma kao socijalnoj konstrukciji koja se gradi kroz refleksiju praktičara o vlastitim iskustvima te iskustvima drugih, utemeljenim na kurikulumu kao konceptualnom okviru, na osobnim uvjerenjima, na sustavu vrijednosti i na teorijskim znanjima koja su usko povezana ili koja se ne mogu istražiti bez razumijevanja kulture vrtića. Izravno istraživanje odgojno- obrazovne prakse i oblikovanje kurikuluma vrtića je kontinuirana i odgovorna briga o kvaliteti razvoja vrtića u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija

Napomena
Znanstveni projekt "Kultura odgojno-obrazovne ustanove kao čimbenik sukonstrukcije znanja", Sveučilište u Rijeci, broj potpore[13.10.2.2.01], voditeljica izv.prof.dr.sc. Lidija Vujičić



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Lidija Vujičić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Vujičić, Lidija
KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 69-89
Vujičić, L. (2016) KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO. U: Tatković, N., Radetić-Paić, M. & Blažević, I. (ur.) Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Pula, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, str. 69-89.
@inbook{inbook, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2016}, pages = {69-89}, keywords = {istra\v{z}ivanje odgojno-obrazovne prakse, kultura vrti\'{c}a, nacionalni kurikulum, profesionalni razvoj}, isbn = {978-953-7320-34-8}, title = {KURIKULUM I KULTURA VRTI\'{C}A: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRA\v{Z}IVANJA ILI OBRNUTO}, keyword = {istra\v{z}ivanje odgojno-obrazovne prakse, kultura vrti\'{c}a, nacionalni kurikulum, profesionalni razvoj}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }
@inbook{inbook, author = {Vuji\v{c}i\'{c}, Lidija}, year = {2016}, pages = {69-89}, keywords = {researching educational practice, kindergarten culture, national curriculum, professional development}, isbn = {978-953-7320-34-8}, title = {CURRICULUM AND THE KINDERGARTEN CULTURE: FROM IMPLEMENTATION TO RESEARCH OR THE OTHER WAY ROUND}, keyword = {researching educational practice, kindergarten culture, national curriculum, professional development}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font