Pregled bibliografske jedinice broj: 814377
KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO
KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO // Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja / Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva (ur.).
Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2016. str. 69-89
CROSBI ID: 814377 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
KURIKULUM I KULTURA VRTIĆA: OD IMPLEMENTACIJE DO ISTRAŽIVANJA ILI OBRNUTO
(CURRICULUM AND THE KINDERGARTEN CULTURE: FROM IMPLEMENTATION TO RESEARCH OR THE OTHER WAY ROUND)
Autori
Vujičić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencijski pristup kvaliteti ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
Urednik/ci
Tatković, Nevenka ; Radetić-Paić, Mirjana ; Blažević, Iva
Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
Grad
Pula
Godina
2016
Raspon stranica
69-89
ISBN
978-953-7320-34-8
Ključne riječi
istraživanje odgojno-obrazovne prakse, kultura vrtića, nacionalni kurikulum, profesionalni razvoj
(researching educational practice, kindergarten culture, national curriculum, professional development)
Sažetak
U radu raspravljamo o poimanju kurikuluma kao dinamičnom i interaktivnom dokumentu, a nikako statičnom. Njegovo je čitanje dinamičan proces koji, prije svega, zavisi o tome kako praktičari čitaju pojedine postavke u dokumentu, odnosno kako ga interpretiraju. Zbog toga raspravljamo o značenju kurikuluma kao socijalnoj konstrukciji koja se gradi kroz refleksiju praktičara o vlastitim iskustvima te iskustvima drugih, utemeljenim na kurikulumu kao konceptualnom okviru, na osobnim uvjerenjima, na sustavu vrijednosti i na teorijskim znanjima koja su usko povezana ili koja se ne mogu istražiti bez razumijevanja kulture vrtića. Izravno istraživanje odgojno- obrazovne prakse i oblikovanje kurikuluma vrtića je kontinuirana i odgovorna briga o kvaliteti razvoja vrtića u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Znanstveni projekt "Kultura odgojno-obrazovne ustanove kao čimbenik sukonstrukcije znanja", Sveučilište u Rijeci, broj potpore[13.10.2.2.01], voditeljica izv.prof.dr.sc. Lidija Vujičić