Pregled bibliografske jedinice broj: 814137
Hrvatska kultura u učenju stranog jezika
Hrvatska kultura u učenju stranog jezika. Zagreb: Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016 (monografija)
CROSBI ID: 814137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatska kultura u učenju stranog jezika
(Croatian Culture in Foreign Language Learning)
Autori
Vickov, Gloria
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Hrvatska sveučilišna naklada ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Zagreb
Godina
2016
Stranica
195
ISBN
978-953-169-346-2
Ključne riječi
hrvatska kultura ; polazna kultura ; učenje stranog jezika ; engleski jezik ; međukulturna komunikacijska kompetencija ; interdisciplinarnost ; kulturni identitet
(Croatian culture ; L1 culture ; FL learning ; English ; intercultural communicative competence ; interdisciplinary teaching ; cultural identity)
Sažetak
Ova znanstvena monografija predstavlja pionirski rad u smislu sustavnog istraživanja uloge hrvatske kao polazne kulture u učenju stranog (engleskog) jezika. Temeljem teorijskih spoznaja i rezultata empirijskog istraživanja predlaže inkorporiranje hrvatske kulture u proces učenja engleskog jezika na svim razinama obrazovanja u aktualnom hrvatskom edukacijskom kontekstu. Donosi ekstenzivno znanstveno istraživanje kojim ukazuje na nužnost i višestruke koristi involviranja polazne (hrvatske) kulture u učenje stranog (engleskog) jezika i upućuje na mogućnost drugačijeg pristupa odabiru leksičkih jedinica u udžbenicima za učenje stranog, prvenstveno, engleskog jezika. Prednosti uključivanja polazne (hrvatske) kulture u proces učenja stranog jezika autorica vidi u razvijanju međukulturne komunikacijske kompetencije, razvijanju interdisciplinarnosti, razvijanju vokabularne i komunikacijske kompetencije i promicanju i očuvanju vlastita kulturnog i nacionalnog identiteta te jačanju gospodarstva. Monografija nudi i jasne smjernice autorima udžbenika, nastavnicima i stručnjacima uključenima u izradu nacionalnog kurikula za osmišljavanje konkretnih pedagoških i glotodidaktičkih implikacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija