Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 813716

Dubinska analiza podataka u vrednovanju nastavnog procesa


Hercigonja-Szekeres, Mira; Somek, Mario; Caban, Domagoj
Dubinska analiza podataka u vrednovanju nastavnog procesa // Knjiga sažetaka 1. konferencije zdravstvenih profesija / Zdravstveno veleučilište Zagreb (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2016. str. 184-184 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 813716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dubinska analiza podataka u vrednovanju nastavnog procesa
(Data mining in the evaluation of the teaching process)

Autori
Hercigonja-Szekeres, Mira ; Somek, Mario ; Caban, Domagoj

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjiga sažetaka 1. konferencije zdravstvenih profesija / Zdravstveno veleučilište Zagreb - Zagreb : Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2016, 184-184

ISBN
978-953-6239-52-8

Skup
1. međunarodna konferencija zdravstvenih profesija "Izazovi zdravstvenih profesija u novoj epohi“

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.04.2016. - 29.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
dubinska analiza podataka; vrednovanje nastavnog procesa; anketa
(data mining; evaluation of the teaching process; survey)

Sažetak
Kolegiji iz područja informatike na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu sastoje se od teoretskog i praktičnog dijela, a uspjeh studenata iskazuje se ocjenom za svaki dio zasebno. Praktični dio podrazumijeva vježbovnu nastavu u praktikumu koja uključuje obveze polaganja više kolokvija te izradu priprema tijekom cijelog semestra. Vrednovanje rada studenata kontinuirano se provjerava kolokvijima, dok pripreme imaju svrhu unaprijed upoznati studente s temom koja se planira obraditi kako bi se gradivo u praktikumu lakše i brže usvojilo. Kontinuirano stručno usavršavanje, informacijska tehnologija i spremljene količine podataka poticaji su za primjenu postupaka koji omogućuju provođenje kvalitetnijeg procesa poučavanja. Stoga je na Katedri za informatiku u zdravstvu provedena anketa u cilju ispitivanja povezanosti uspjeha studenata na kolokvijima s korištenjem nastavnim materijalima koji se redovito objavljuju i obnavljaju na mrežnim stranicama Katedre. Anketa je provedena sa studentima prve godine studija sestrinstva i studija sanitarnog inženjerstva u akademskoj godini 2014./2015. Rezultati ankete analizirani su primjenom postupka asocijacijskih pravila kao jednom od metoda dubinske analize podataka uz uporabu programa RapidMiner. Dubinska analiza podataka omogućuje dobivanje kvalitetnih informacija uz primjenu odgovarajućeg postupka, čime se može predvidjeti događaj i osigurati kvalitetna potpora za donošenje odluka. Rezultati su dobiveni u obliku pravila koja će biti smjernice za oblikovanje nastavnog procesa. Tako provedena analiza ukazuje na to da uspješniji studenti samostalno odrađuju pripreme, što im kasnije pomaže u postizanju boljeg uspjeha. Neuspješnim studentima uz materijale na internetu potrebna je i nastavnička pomoć u svladavanju novog gradiva za postizanje boljeg uspjeha.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mira Hercigonja Szekeres (autor)

Avatar Url Domagoj Caban (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hercigonja-Szekeres, Mira; Somek, Mario; Caban, Domagoj
Dubinska analiza podataka u vrednovanju nastavnog procesa // Knjiga sažetaka 1. konferencije zdravstvenih profesija / Zdravstveno veleučilište Zagreb (ur.).
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2016. str. 184-184 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Hercigonja-Szekeres, M., Somek, M. & Caban, D. (2016) Dubinska analiza podataka u vrednovanju nastavnog procesa. U: Zdravstveno veleučilište Zagreb (ur.)Knjiga sažetaka 1. konferencije zdravstvenih profesija.
@article{article, author = {Hercigonja-Szekeres, Mira and Somek, Mario and Caban, Domagoj}, year = {2016}, pages = {184-184}, keywords = {dubinska analiza podataka, vrednovanje nastavnog procesa, anketa}, isbn = {978-953-6239-52-8}, title = {Dubinska analiza podataka u vrednovanju nastavnog procesa}, keyword = {dubinska analiza podataka, vrednovanje nastavnog procesa, anketa}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hercigonja-Szekeres, Mira and Somek, Mario and Caban, Domagoj}, year = {2016}, pages = {184-184}, keywords = {data mining, evaluation of the teaching process, survey}, isbn = {978-953-6239-52-8}, title = {Data mining in the evaluation of the teaching process}, keyword = {data mining, evaluation of the teaching process, survey}, publisher = {Zdravstveno veleu\v{c}ili\v{s}te Zagreb}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font