Pregled bibliografske jedinice broj: 813593
Razlika u ocjenama iz teorijske i vježbovne nastave - u čemu je problem?
Razlika u ocjenama iz teorijske i vježbovne nastave - u čemu je problem? // Medicinska informatika 2015
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 2015. str. 55-56 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 813593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlika u ocjenama iz teorijske i vježbovne nastave - u čemu je problem?
(The difference in estimates of theoretical and Training classes - what's the problem?)
Autori
Hercigonja-Szekeres, Mira ; Somek, Mario ; Caban, Domagoj ; Čukljek, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Medicinska informatika 2015
/ - , 2015, 55-56
Skup
12. simpozij HDMI Medicinska informatika 2015
Mjesto i datum
Tuheljske Toplice, Hrvatska, 26.11.2015. - 28.11.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Nastava informatike ; Ocjene ; Studij sestrinstva
(teaching computer science ; evaluation ; School of Nursing)
Sažetak
U ovom radu istražili smo rezultate ocjenjivanja teorijske i vježbovne nastave kolegija Informatika u zdravstvenoj njezi na Izvanrednom studiju sestrinstva na Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu. Iz dobivenih rezultata pokušali smo naznačiti problem te predložiti neka rješenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb