Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 813342

Obrazovna i socijalna inkluzija učenika s teškoćama iz perspektive učitelja


Kranjčec Mlinarić, Jelena; Žic Ralić, Anamarija; Lisak, Natalija
Obrazovna i socijalna inkluzija učenika s teškoćama iz perspektive učitelja // Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja / Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin, 2016. str. 63-63 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 813342 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovna i socijalna inkluzija učenika s teškoćama iz perspektive učitelja
(Educational and social inclusion of students with disabilities - teacher perspective)

Autori
Kranjčec Mlinarić, Jelena ; Žic Ralić, Anamarija ; Lisak, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja / Bukvić, Zlatko - Varaždin, 2016, 63-63

ISBN
978-953-58871-0-2

Skup
11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja"

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 28.04.2016. - 30.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
obrazovna integracija; učitelji; učenici s teškoćama; kvaliteta podrške
(integration process; teachers; children with disabilities; quality support)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je dobiti uvid u oblike i kvalitetu podrške koju učitelji dobivaju i koju daju učenicima u ostvarivanju procesa obrazovne i socijalne inkluzije. U skladu s ciljem istraživanja postavljena su istraživačka pitanja: Koje oblike podrške učitelji dobivaju i kakvu suradnju ostvaruju u provođenju inkluzije? Koje prilagodbe za učenike s teškoćama učitelji primjenjuju i kako vrednuju njihovo postignuće? Na koji način učitelji doprinose socijalnoj inkluziji učenika s teškoćama? Sudionici istraživanja su učitelji razredne i predmetne nastave s područja Varaždinske županije (N=39). Metoda prikupljanja podataka je polustrukturirani intervju. Intervjui su bilježeni audio zapisom, transkribirani te je provedena kvalitativna analiza podataka koristeći tematsku analizu okvira (Braun, Clark, 2006, Ajduković, 2002). Nalazi istraživana ukazuju na: različite izvore podrške učiteljima, ulogu stručnog suradnika škole u pružanju podrške ; prilagodbe u načinu poučavanja i izazove ; prilagodbe u provjeri znanja i prilagodbe prostora učionice ; iskustva vrednovanja obrazovnih postignuća ; aktivnostima učitelja za poticanje socijalne integracije ; vršnjačkim odnosima te odnosima učitelja prema učeniku. Interpretacijom nalaza istraživanja proizlazi niz smjernica i preporuka za podršku učiteljima u kvalitetnijem pristupu i radu s učenicima s teškoćama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Kranjčec Mlinarić, Jelena; Žic Ralić, Anamarija; Lisak, Natalija
Obrazovna i socijalna inkluzija učenika s teškoćama iz perspektive učitelja // Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja / Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin, 2016. str. 63-63 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Kranjčec Mlinarić, J., Žic Ralić, A. & Lisak, N. (2016) Obrazovna i socijalna inkluzija učenika s teškoćama iz perspektive učitelja. U: Bukvić, Z. (ur.)Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Kranj\v{c}ec Mlinari\'{c}, Jelena and \v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija and Lisak, Natalija}, editor = {Bukvi\'{c}, Z.}, year = {2016}, pages = {63-63}, keywords = {obrazovna integracija, u\v{c}itelji, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, kvaliteta podr\v{s}ke}, isbn = {978-953-58871-0-2}, title = {Obrazovna i socijalna inkluzija u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama iz perspektive u\v{c}itelja}, keyword = {obrazovna integracija, u\v{c}itelji, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, kvaliteta podr\v{s}ke}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kranj\v{c}ec Mlinari\'{c}, Jelena and \v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija and Lisak, Natalija}, editor = {Bukvi\'{c}, Z.}, year = {2016}, pages = {63-63}, keywords = {integration process, teachers, children with disabilities, quality support}, isbn = {978-953-58871-0-2}, title = {Educational and social inclusion of students with disabilities - teacher perspective}, keyword = {integration process, teachers, children with disabilities, quality support}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font