Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 813341

Indikatori kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u osnovnim školama


Žic Ralić, Anamarija; Lisak, Natalija; Miličević, Josipa; Repalust, Marija
Indikatori kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u osnovnim školama // Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja / Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin, 2016. str. 26-26 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 813341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Indikatori kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u osnovnim školama
(Indicators of quality of inclusive education in primary schools)

Autori
Žic Ralić, Anamarija ; Lisak, Natalija ; Miličević, Josipa ; Repalust, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja / Bukvić, Zlatko - Varaždin, 2016, 26-26

ISBN
978-953-58871-0-2

Skup
11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja"

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 28.04.2016. - 30.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
inkluzivni odgoj i obrazovanje; kvalitativna analiza; indikatori kvalitete; učenici s teškoćama u razvoju
(indicators; quality; inclusive education; primary school)

Sažetak
Proces razvoja inkluzivnog odgoja i obrazovanja aktualna je tema svjetskih istraživanja. Stremi se ka otklanjanju uočenih prepreka u uključivanju i ostvarivanju vlastitih potencijala sve djece neovisno o specifičnostima po kojima se neka od njih razlikuju od većine. Kako bi imali temeljno polazište za daljnje unapređenje procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj, ovim istraživanjem propituju se indikatori provedbe inkluzije iz perspektive učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja škola. Sudionici istraživanja, učitelji, stručni suradnici i ravnatelji (N=12), odabrani su temeljem kriterija dugogodišnjeg iskustva rada s djecom s teškoćama koja su uključena u redovne osnovne škole. Podaci su prikupljeni putem fokusne grupe, a pri kvalitativnoj analizi koristio se pristup u literaturi poznat kao analiza okvira. Rezultati istraživanja jasno upućuju na ključne indikatore kojima možemo pratiti kvalitetu odgojno obrazovne inkluzije u Hrvatskoj: inkluzivna filozofija i međusobna suradnja svih sudionika (ravnatelji, stručni suradnici, učitelji, učenici, roditelji, stručnjaci izvan škole) ; fleksibilnost sustava obrazovanja koja omogućuje individualan pristup i uvažavanje sposobnosti, mogućnosti i potreba svakoga djeteta ; osposobljenost za rad u inkluzivnim uvjetima i stručno usavršavanje školskih djelatnika vezano uz provedbu inkluzivnog odgoja i obrazovanja ; te sustavna podrška školskim djelatnicima i učenicima s teškoćama u razvoju u provođenju inkluzivnog odgoja i obrazovanja. Pored toga, rezultati također ukazuju na prioritetne aktivnosti i dostižne ciljeve za iduće dvije godine. Rezultati istraživanja razmatraju se u odnosu na rezultate drugih domaćih i inozemnih istraživanja provedbe inkluzivnog odgoja i obrazovanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Žic Ralić, Anamarija; Lisak, Natalija; Miličević, Josipa; Repalust, Marija
Indikatori kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u osnovnim školama // Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja / Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin, 2016. str. 26-26 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Žic Ralić, A., Lisak, N., Miličević, J. & Repalust, M. (2016) Indikatori kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u osnovnim školama. U: Bukvić, Z. (ur.)Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {\v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija and Lisak, Natalija and Mili\v{c}evi\'{c}, Josipa and Repalust, Marija}, editor = {Bukvi\'{c}, Z.}, year = {2016}, pages = {26-26}, keywords = {inkluzivni odgoj i obrazovanje, kvalitativna analiza, indikatori kvalitete, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, isbn = {978-953-58871-0-2}, title = {Indikatori kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u osnovnim \v{s}kolama}, keyword = {inkluzivni odgoj i obrazovanje, kvalitativna analiza, indikatori kvalitete, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}ic Rali\'{c}, Anamarija and Lisak, Natalija and Mili\v{c}evi\'{c}, Josipa and Repalust, Marija}, editor = {Bukvi\'{c}, Z.}, year = {2016}, pages = {26-26}, keywords = {indicators, quality, inclusive education, primary school}, isbn = {978-953-58871-0-2}, title = {Indicators of quality of inclusive education in primary schools}, keyword = {indicators, quality, inclusive education, primary school}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font