Pregled bibliografske jedinice broj: 813142
Ispitivanje mišljenja liječnika o kvaliteti komunikacija na području Doma zdravlja Rijeka
Ispitivanje mišljenja liječnika o kvaliteti komunikacija na području Doma zdravlja Rijeka // Zbornik Hrvatski dani primarne zdravstvene zaštite / Materljan Eris (ur.).
Labin: Dom zdravlja dr. Lino Peršić, Labin, 2002. str. 54-63 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 813142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje mišljenja liječnika o kvaliteti komunikacija na području Doma zdravlja Rijeka
(Testing opinions of doctors on the quality of communications in the area of the Primary Care Health Centre Rijeka)
Autori
Kabalin Milena, Grubišić-Greblo Hanija, Ines Diminić-Lisica , Maletestinić Đulija, Baričev- Novaković Zdenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik Hrvatski dani primarne zdravstvene zaštite
/ Materljan Eris - Labin : Dom zdravlja dr. Lino Peršić, Labin, 2002, 54-63
Skup
Hrvatski dani primarne zdravstvene zaštite, Labin 2002
Mjesto i datum
Rabac, Hrvatska, 07.11.2002. - 09.11.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kvaliteta komunikacija; mišljenje liječnika
(quality of communications; opinion of a doctor)
Sažetak
Sve definicije primarne zdravstvene zaštite sadrže pojam komunikacije kao bitan i temeljni element. Primarna zdravstvena zaštita temelj je sustava zdravstvene zaštite, integrirana u sustav zdravstvene zaštite i definirana kroz suradnju s djelatnicima sekundarne i tercijarne razine zdravstvene zaštite te sa relevantnim organizacijama zajednice i lokalne vlasti. Uzimajući u obzir komunikaciju u širem smislu smatra se da je sastavni dio komunikacijskog procesa i sposobnost utjecaja na druge osobe, dobivanje njihove suglasnosti glede danog stajališta te osiguranje konkretnog djelovanja. Procesom komunikacije ljudi međusobno prenose i izmjenjuju ne samo informacije nego i ideje, emocije, spoznaje i sve ostale sadržaje svog mentalnog plana. U profesionalnim okvirima komunikacija je osnova suradnje pa će uspješna komunikacija rezultirati uspješnom suradnjom. Komunikacija među zdravstvenim djelatnicima odražava se na interpersonalne odnose, odnose prema pacijentu, pacijentovo doživljavanje procesa liječenja. Komunikacija u okviru zdravstvene skrbi vrlo je kompleksan proces, a učenje komunikacijskih vještina u profesionalnom okružju ima pozitivne učinke na unaprjeđenje timskog rada, unaprjeđenje interpersonalnih odnosa, unaprjeđenje skrbi za pacijenta, poboljšanje ukupne kvalitete rada.
Izvorni jezik
Hrvatski