Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 813130

Teorijska polazišta e-učenja


Bognar, Branko
Teorijska polazišta e-učenja // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 18 (2016), 1; 225-256 doi:10.15516/cje.v18i1.1475 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 813130 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Teorijska polazišta e-učenja
(Theoretical backgrounds of e-learning)

Autori
Bognar, Branko

Izvornik
Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (1848-5189) 18 (2016), 1; 225-256

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
aktivizam ; biheviorizam ; kognitivizam ; konstruktivizam ; teorije učenja
(activism ; behaviorism ; cognitivism ; constructivism ; learning theories)

Sažetak
E-učenje može biti ostvareno polazeći od bilo koje teorije učenja uz primjenu elektroničkih uređaja. Tako je Skinner 50-ih godina prošlog stoljeća uveo programiranu nastavu uz pomoć mehaničkih strojeva koji su davali neposredno potkrepljenje za točne odgovore učenika. U okviru kognitivizma učenici su se mogli koristiti računalima kao uređajima za eksperimentiranje i istraživanje uz korištenje multimedijskim hipertekstom. Pitanje o smislu učenja i spoznavanju ne samo izvanjske stvarnosti već unutrašnjeg svijeta bilo kojeg učenika postavile su konstruktivistička i humanistička teorija učenja. Pojmovi kao što su virtualne zajednice, e-zajednice, umrežene zajednice učenja sve se češće koriste. E- učenje ne bi trebalo svoditi samo na programiranu nastavu ili multimedijski hipertekst, ono bi trebalo omogućiti učenicima da budu kreatori svog znanja (konstruktivizam) i, što je čak važnije, svijeta u kojem žive (aktivizam). Suvremeni sustavi za e-učenje kao što je Moodle i društvene mreže mogu se koristiti za ostvarivanje takvog učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Branko Bognar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi Hrčak Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Bognar, Branko
Teorijska polazišta e-učenja // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 18 (2016), 1; 225-256 doi:10.15516/cje.v18i1.1475 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Bognar, B. (2016) Teorijska polazišta e-učenja. Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 18 (1), 225-256 doi:10.15516/cje.v18i1.1475.
@article{article, author = {Bognar, Branko}, year = {2016}, pages = {225-256}, DOI = {10.15516/cje.v18i1.1475}, keywords = {aktivizam, biheviorizam, kognitivizam, konstruktivizam, teorije u\v{c}enja}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, doi = {10.15516/cje.v18i1.1475}, volume = {18}, number = {1}, issn = {1848-5189}, title = {Teorijska polazi\v{s}ta e-u\v{c}enja}, keyword = {aktivizam, biheviorizam, kognitivizam, konstruktivizam, teorije u\v{c}enja} }
@article{article, author = {Bognar, Branko}, year = {2016}, pages = {225-256}, DOI = {10.15516/cje.v18i1.1475}, keywords = {activism, behaviorism, cognitivism, constructivism, learning theories}, journal = {Croatian Journal of Education = Hrvatski \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, doi = {10.15516/cje.v18i1.1475}, volume = {18}, number = {1}, issn = {1848-5189}, title = {Theoretical backgrounds of e-learning}, keyword = {activism, behaviorism, cognitivism, constructivism, learning theories} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font