Pregled bibliografske jedinice broj: 812042
Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija
Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 55-69 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 812042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija
(Studentsʼ musical competencies at teacher training studies)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 157
(2016), 1-2;
55-69
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
učiteljski studij ; nastava glazbe ; glazbene kompetencije studenata ; poučavanje glazbe ; primarno obrazovanje
(teacher training studies ; Music education ; students' musical competence ; teaching music ; primary education)
Sažetak
Tema je ovoga rada nastava glazbe na učiteljskom studiju, a svrha unaprjeđivanje nastave glazbenih kolegija. Prema bolonjskoj reformi od studenta se na učiteljskom studiju očekuje da stekne kompetencije za uspješno (kompetentno) organiziranje/izvođenje nastave. U našem slučaju od studenta se očekuje da stekne ili razvije u odgovarajućoj mjeri kompetencije potrebne za poučavanje Glazbene kulture. Nastava glazbe na učiteljskim studijima u Hrvatskoj, a i u svijetu, u većini se slučajeva zasnivaju na logici koja vodi od teorije k praksi. Takav model može biti djelotvoran u sustavu stručnog glazbenog obrazovanja, ali ne i na učiteljskom studiju i to stoga što je za glazbenu nastavu predviđeno vrlo malo vremena kao i zbog posebitosti učenja glazbe. Tijekom učiteljskog studija studente treba osposobiti za praktično bavljenje glazbom. Zato nastava glazbe na učiteljskom studiju mora polaziti od glazbene prakse i iz nje kretati prema teoriji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Worldwide Political Science Abstracts
- Sociological Abstracts, Social Services, Linguistics & Language Behavior Abstracts, Education Research Complete with Full Text (EBSCO), ERA-Educational Research Abstracts, Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH