Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 812042

Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija


Šulentić Begić, Jasna
Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 55-69 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 812042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija
(Studentsʼ musical competencies at teacher training studies)

Autori
Šulentić Begić, Jasna

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 157 (2016), 1-2; 55-69

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
učiteljski studij ; nastava glazbe ; glazbene kompetencije studenata ; poučavanje glazbe ; primarno obrazovanje
(teacher training studies ; Music education ; students' musical competence ; teaching music ; primary education)

Sažetak
Tema je ovoga rada nastava glazbe na učiteljskom studiju, a svrha unaprjeđivanje nastave glazbenih kolegija. Prema bolonjskoj reformi od studenta se na učiteljskom studiju očekuje da stekne kompetencije za uspješno (kompetentno) organiziranje/izvođenje nastave. U našem slučaju od studenta se očekuje da stekne ili razvije u odgovarajućoj mjeri kompetencije potrebne za poučavanje Glazbene kulture. Nastava glazbe na učiteljskim studijima u Hrvatskoj, a i u svijetu, u većini se slučajeva zasnivaju na logici koja vodi od teorije k praksi. Takav model može biti djelotvoran u sustavu stručnog glazbenog obrazovanja, ali ne i na učiteljskom studiju i to stoga što je za glazbenu nastavu predviđeno vrlo malo vremena kao i zbog posebitosti učenja glazbe. Tijekom učiteljskog studija studente treba osposobiti za praktično bavljenje glazbom. Zato nastava glazbe na učiteljskom studiju mora polaziti od glazbene prakse i iz nje kretati prema teoriji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Šulentić Begić, Jasna
Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 55-69 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Šulentić Begić, J. (2016) Glazbene kompetencije studenata učiteljskog studija. Napredak (Zagreb), 157 (1-2), 55-69.
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna}, year = {2016}, pages = {55-69}, keywords = {u\v{c}iteljski studij, nastava glazbe, glazbene kompetencije studenata, pou\v{c}avanje glazbe, primarno obrazovanje}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {157}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Glazbene kompetencije studenata u\v{c}iteljskog studija}, keyword = {u\v{c}iteljski studij, nastava glazbe, glazbene kompetencije studenata, pou\v{c}avanje glazbe, primarno obrazovanje} }
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna}, year = {2016}, pages = {55-69}, keywords = {teacher training studies, Music education, students' musical competence, teaching music, primary education}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {157}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Studentsʼ musical competencies at teacher training studies}, keyword = {teacher training studies, Music education, students' musical competence, teaching music, primary education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Sociological Abstracts, Social Services, Linguistics & Language Behavior Abstracts, Education Research Complete with Full Text (EBSCO), ERA-Educational Research Abstracts, Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font