Pregled bibliografske jedinice broj: 811852
Pristup ostvarivanju prilagodljivosti prema znanju u sustavima za upravljanje učenjem
Pristup ostvarivanju prilagodljivosti prema znanju u sustavima za upravljanje učenjem, 2015., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 811852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristup ostvarivanju prilagodljivosti prema znanju u sustavima za upravljanje učenjem
(An approach to knowledge adaptivity realization in learning management systems)
Autori
Kuvačić, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
15.05
Godina
2015
Stranica
95
Mentor
Grubišić, Ani
Ključne riječi
inteligentni tutorski sustav; prilagodljivost
(intelligent tutoring system; adaptivity)
Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti modele prilagodljivosti u sustavima e-učenja, te na osnovu tih saznanja razviti i implementirati nastavni sadržaj na sustavu e-učenja, Moodle, koji bi imao karakteristike prilagodljivosti. Moodle je našao veliku primjenu u obrazovnim ustanovama ali kao sustav e-učenja nije „fleksibilan“ kao neki drugi sustavi. Ovaj rad pokušava iskoristiti funkcionalnosti sustava Moodle u cilju ostvarivanja prilagodljivosti nastavnog sadržaja učeniku, i to prema znanju. Za rad je bilo potrebno istražiti i proučiti neke od sustava e-učenja s karakteristikama prilagodljivosti, odrediti modele oblikovanja nastavnog sadržaja, oblikovati nastavni sadržaj te ga vrednovati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo