Pregled bibliografske jedinice broj: 811701
Iskustvo Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu na društvenim mrežama
Iskustvo Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu na društvenim mrežama // Slobodan pristup informacijama : 12. okrugli stol : zbornik radova / Barbarić, Ana ; Mučjak, Dorja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2012. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 811701 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustvo Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu na društvenim mrežama
(National and University Library in Zagreb experience on Social Networking Sites)
Autori
Šalamon-Cindori, Breza ; Vlahov, Darjan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Slobodan pristup informacijama : 12. okrugli stol : zbornik radova
/ Barbarić, Ana ; Mučjak, Dorja - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2012
Skup
12. okrugli stol o slbodnom pristupu informacijama
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.12.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
knjižnice; društvene mreže; komunikacija; Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu; Facebook; Twitter; YouTube; Pinterest; blog
(libraries; social networking sites; communication; National and University Library in Zagreb; Facebook; Twitter; YouTube; Pinterest; blog)
Sažetak
Dana 1. travnja 2010., kada je najveća društvena mreža Facebook okupljala približno 400 milijuna korisnika, uz mnogobrojne ugledne knjižnice, ali i druge kulturne ustanove i udruženja iz svijeta, pridružila joj se i Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu. Tijekom tri godine ova je društvena mreža okupila gotovo milijardu korisnika, a stranica Nacionalne i sveučilišne knjižnicu u Zagrebu na Facebooku približno 6 200 korisnika. Do 2013. godine Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu otvorila je svoje profile na društvenim mrežama Twitter, Pinterest i Youtube te okupila zajednicu od više od 6500 korisnika. U radu će se pružiti uvid u stvaranje i razvoj profila i stranica Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu na društvenim mrežama, kao i njihovo upravljanje i održavanje. Podrobnije će se analizirati njihovo korištenje te razjasniti pojmovi i postupci kojima se pridonosi boljoj promidžbi usluga, djelatnosti i građe Knjižnice. Prikazat će se na koji su način aktivna komunikacija korisnika te njihovo sudjelovanje u stvaranju sadržaja stvorili dodanu vrijednost u pružanju usluga Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu u internetskom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti