Pregled bibliografske jedinice broj: 811699
Poslovna etika kao preduvjet održive konkurentnosti hotelskog poslovanja
Poslovna etika kao preduvjet održive konkurentnosti hotelskog poslovanja // 4. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment : Zbornik radova / Nevenka (ur.).
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 115-122 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 811699 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna etika kao preduvjet održive konkurentnosti hotelskog poslovanja
(Business Ethics as a Prerequisite of Sustainable Competitiveness in Hotel Business)
Autori
Novak, Ivan ; Vig, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
4. međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment : Zbornik radova
/ Nevenka - Čakovec : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 115-122
ISBN
978-953-8095-01-6
Skup
Međunarodna konferencija Inovacije, tehnologije, edukacija i menadžment (4 ; 2016)
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 14.04.2016. - 15.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
etički menadžment ; etičko poslovanje ; hotelsko poslovanje ; poslovna etika
(business ethics ; ethical management ; ethical business ; hotel management ; business ethics)
Sažetak
Članak obrađuje poslovnu etiku kao sustav temeljnih vrijednosti i pravila individualnog, organizacijskog i društvenog ponašanja poduzeća koja zbog sve zahtjevnijeg okruženja postaje preduvjet održive konkurentnosti poslovanja. Zbog sve veće potrebe za usklađenošću sa zakonskim propisima i etičkim standardima poslovanja, poslovna etike zauzima važnu ulogu u suvremenim uvjetima poslovanja. Današnji zahtjevi i ograničenja postavljena pred organizacije iniciraju traženje i iznalaženje novih procesa vođenja i upravljanja. Jedan od nesumnjivo važnijih razloga za to je sve veći interes javnosti za većom društvenom odgovornošću i za drugačijim ponašanjem organizacije i njenog menadžmenta, koji uz ekonomske mora uključivati i etičke, odnosno moralne kriterije. U radu će biti prikazan primjer uspješne implementacija poslovne etike svjetskog hotelskog lanca kako bi se dale teorijske i praktične smjernice uspješne implementacije poslovne etike menadžmentu hotelskih organizacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija